22.2 C
תל אביב
11 במאי 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

הגיע הזמן לבקש את הקול הערבי

פעילי ליכוד ובהם חבר המזכירות נועם מועלם יוסף מתריעים כבר תקופה ארוכה : אפשר להשיג המון קולות במגזר הערבי. הליכוד עשה המון עבורם. זאת הדרך

 

הם ליכודניקים קשים. הם תומכי ביבי מובהקים. אכפת להם מאוד מניצחונו והם שמים שוב ושוב את היד על סוגיה אותה הליכוד לא מנצל למרות שיש לו את הכלים להצליח : המגזר הערבי. שהרי, בשנים האחרונות השתנה ללא היכר מצבו של המגזר. זה בא הודות להשקעה הממשלתית של 15 מיליארד בקירוב בחברה הערבית. יותר מכך, ישנם לא מעט ערבים שתומכים בתזה הזאת. צריך לשים לב שיש כמה יישובים ערביים שבהם הייתה הצבעה מסיבית לליכוד. אלא שהפוטנציאל לא ממומש.

הפעילים ובהם נועם מועלם יוסף מציעים להקים מגזר ערבי בראשות השרה גילה גמליאל, סגן השר אבי דיכטר ותת אלוף במיל’ גל הירש. “ביבי וגילה השקיעו בהם. דיכטר והירש מחוברים אליהם” הם אומרים לליכודניק.

אנו מנסים להגיע אל ראש הממשלה כבר המון זמן ולהציע לו זאת ולא מצליחים. “חישבו על כך : יש כאן פוטנציאל של 20 אלף קולות ואף יותר. צריך לבוא אליהם והם יבואו אלינו”, הם אומרים לליכודניק בעצב רב.

 

העלו נקודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חייבים ערך מוסף

עומר אריכא

קריאה לשר ישראל כץ – “בטל את הרפורמה”

אלי חזן

אביב איטח ורונן אהרוני פריימריז עכשיו !

הרויזיוניסט

מקצת מין האור דוחה את החושך

חיים פוזן

לא יהיה כלום

חיים פוזן

כתובת מייל חדשה למערכת : ליכודניק בגרסתו החדשה

אלי חזן
דילוג לתוכן