30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הגיגים ברוח הזמן

ירושלים השלמה

בס”ד

 

שנתיים ל”עופרת יצוקה  -“להודות “על ניסיך ועל נפלאותיך”

 

 לפני שנתיים החלה המערכה הצבאית בדרום למיגור החמאס בעזה.היה זה בעיצומם של ימי החנוכה ,שבת חנוכה וראש חודש טבת,עת מודים אנו לקב”ה על הניסים ועל הנפלאות שעשה עם אבותינו בימי החשמונאים, יצאו למלחמה חיילי צה”ל למבצע “עופרת יצוקה”.

בכל ימי המלחמה ראינו את ההשגחה של הקב”ה על עם ישראל. ניסים גלויים בחזית – בשדה הקרב ובערי ישראל שבעורף. הייתה זו “השגחה יצוקה” וראינו כי יד ה’ בדבר. חיילי ישראל שיצאו למערכה בגיבוי מלא של העם מימין ומשמאל הרגישו כי כח האחדות מסייעת בעדם. והנה התחילו להגיע הסיפורים משדה הקרב על הניסים הגלויים: מלכודות שניצלו מהם, מטענים שלא התפוצצו ועוד. גם בתקשורת ידעו לדווח כי “בנס לא היו נפגעים”. מאות טילים ופצמרי”ם נורו על ערי ישראל, למעט 3 שהיו קטלנים, הרוב המכריע לא הזיק. התקשורת מדווחת על נפילה בשטח פתוח, לעיתים רבות זה בסמוך למבנה או בחצר. ראינו כי הקב”ה ברוב חסדיו עלינו היה לנו לחומה ומגן. ישנם האומרים כי אחדות עם ישראל ובמיוחד בימים של בחירות וחילוקי דעות עמדו לנו לפני בורא עולם. העובדה שראינו במו עינינו ניסים גלויות “והשגחה יצוקה” מחייבת אותנו, כל אחד בפני עצמו וכולנו כאחד, להודות להקב”ה “על ניסך ועל נפלאותיך” שעשית עמנו.

 מן הראוי לקבוע לדורות ימים אלו כימי הודיה וטוב יעשו רבני ישראל אם יקבעו הדבר להלכה.

 

אחינו יהונתן פולארד

 

למעלה מ 9100 ימים אחינו יהונתן פולארד נמק בכלא האמריקאי.על שולחנו של נשיא ארה”ב הקודם ג’ורג’ בוש הונחו אלפי פניות ובקשות לחון את פולארד. כולנו ציפינו וקיוונו לשמוע על חנינה ליהונתן. אולם הנשיא היוצא לא שמע לאלפי הפונים ולא נענה לבקשה.גם לנשיא הנכנס אובמה הוגשו בקשות לחנינה.אנו מצפים ממנהיגי ישראל שיעלו בכל הזדמנות את הבקשה לחנינה עבור אחינו יונתן.

צריך להיאבק למען שחרורו של אחינו יהונתן פולארד.

 המאבק איננו רק על חירותו האישית, לא גם על עצם הערבות ההדדית, הכרת הטוב, האחווה וברית האחים – שהם הבסיס לקיומנו כאומה.

 

בשנת תשנ”ח (1998) הוכר יהונתן פולארד רשמית ע”י ממשלת ישראל כסוכן ישראלי, שפעל למען הצלת נפשות בישראל ולכן עלינו להמשיך ולפעול למען שחרורו המוגדר כ”מצוות פדיון שבויים”. ונזכה שבקרוב יקויים בנו מקרא שכתוב “ופדויי ה’ ישובון ובאו ציון ברינה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תהיות שאחרי הבחירות – מכבנאי בן שוני

אריק זיו ויזר

בין אהוד אולמרט לנורית צור

אלי חזן

כשירוק וכחול קורעים את האדום

הרויזיוניסט

ישראל, אל תתן להם לעשוק את האוצר!

דניאל נחמיה

הצעה ראשונה לשינוי השיטה

אלי חזן

פחות דיבורים יותר מתפקדים או מה קורה בראש העין?

אלי חזן
דילוג לתוכן