19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

הגטו של הליכוד ושל בנט

התקפות בוטות על “הבית היהודי” ועל בנט, עלולות לגרום דווקא לליכוד להידחק ולהצטמצם לגטו של מפלגה קטנה שאפילו תומכיה המעטים מתביישים בה

 

אי אפשר לעבור לסדר היום על המודעה שהתפרסמה באתר “ליכודניק”, במקום מרכזי ובולט, בו מופיע מנהיג “הבית היהודי” נפתלי בנט, עומד מאחורי גדר, תחת הכותרת – “הגטו היהודי בראשות נפתלי בנט”.  בנוסף לחומרה שבהשוואה ואיזכור השואה בכלל, ועוד כשמדובר במנהיג מפלגה דתית לאומית, במיוחד לאחר התקיפה של בנט על ידי נתניהו לאחר הראיון של אצל ניסים משעל, שמתבררת כמשגה חמור של הליכוד.

 

עם זאת, אי אפשר גם להסכים לביקורת המיידית של בנט ומפלגות השמאל שהזדרזו להאשים את הליכוד בפרסום מודעה זו.

 

אתר “ליכודניק” הוא אתר פרטי שאין לו שום קשר לליכוד. המו”ל והעורך, שאומנם הם חברי ליכוד, מקבלים מודעות תמורת תשלום מבלי לשקול אם הן מועילות או מזיקות לתנועה.

 

נכון עשו ראשי הליכוד כשהתנערו מיידית מהמודעה, ואף התלוננו רשמית על פרסומה בפני ועדת הבחירות.

 

אולם מוֹדעוֹת כאלה והתקפות בוטות בכלל על “הבית היהודי” ועל בנט, עלולות לגרום דווקא לליכוד להידחק ולהצטמצם לגטו של מפלגה קטנה שאפילו תומכיה המעטים מתביישים בה.

 

על פי הפרסומים – מדובר ביוזמה פרטית (בזוייה ומזיקה) של חבר ליכוד אשר הפסיד בפריימריז של הליכוד, ושובץ במקום בלתי ריאלי לחלוטין של רשימת המפלגה. במקרה הטוב, יתכן שיש לאותו אדם עניין להזיק למפלגתו; במקרה הגרוע – הוא עשה זאת בתום לב, דבר שעשוי להטיל ספק בדבר תבונתו. על פי אלה המכירים אותו, המעידים שמדובר דווקא באדם חכם, נראה כי האפשרות הראשונה סבירה יותר.

 

כאחד ממייסדי הליכוד וחבר מרכז הליכוד, אני יכול לקבוע שמודעה כזו גורמת נזק בל ישוער לליכוד ואין לה כל מקום בתנועה שחרטה על דיגלה את צו ההדר של זאב ז’בוטינסקי.

 

חבל שמנהלי “ליכודניק” קיבלו מודעה כזו לפרסום. נקווה שהמודעה תורד מיידית ושלא יעלו עוד מודעות כאלה באתר איכותי זה, שאותו אני מעריך מאוד וגם מפרסם בו מאמרים מפעם לפעם.

 

נקווה גם שמנהלי הקמפיין של הליכוד יתעשתו, יצאו מקיפאונם ויתחילו לפעול בשטח באורח יעיל, מועיל ויצירתי.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יְרוּשָׁלִַיִם – שיר ליום שחרור ירושלים תשע”ג-2013

אלי חזן

מוכרחים להשלים מהפיכת בָּרְקַת

אלי חזן

שַעַטְנֵז הקפיטליזם החזירי

אלי חזן

נטע זר והזהות האמיתית של הליכוד

אלי חזן

מה חדש בברית האצ”ל?

אריק זיו ויזר

יציאת מִצרים – אמת היסטורית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן