32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

ה"בידוד" נמשך: רה"מ נתניהו נפגש עם ראש ממשלת רוסיה

במסגרת פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראש ממשלת רוסיה דימיטרי מדבדב, נחתמו אתמול (ה') ארבעה הסכמי שיתופי פעולה:

1 – הסכם ארוך טווח לשיתוף פעולה בתום החקלאות: ההסכם מתמקד בתחום החלב, פרויקט פיתוח משק החלב הרוסי וטכנולוגיות השקייה. במקביל, סוכם על שיתוף פעולה מקצועי בין האוניברסיטה הממלכתית של משרד החקלאות הרוסי והמכון הוולקני הישראלי.

2- שיתוף פעולה בתחומי הבינוי והשיכון: קידום ויישום פרויקטים משותפים, זיהוי הזדמנויות ואתגרים בתחום השיכון והבינוי.

3 – פרוטוקול מכס: הרחבת הסכם שיתוף הפעולה, הצדדים יקיימו על בסיס קבוע חילופי מידע מקדימים על-מנת לייעל ולשפר את תהליך הסחר תוך מניעת עיכובים ועודף בירוקרטיה, לצד ייעול הפיקוח והאכיפה במכס.

4 – הסכם ערים תאומות בין יקנעם וסקולקובה אשר לשתיהן מרכזי חדשנות והייטק. במסגרת ההסכם יתקיימו חילופי נוער ואקדמאיים במטרה לקדם חשיבה יצירתית ושגשוג עסקי.

הסכמים אלה ונוספים, הם פרי חיזוק היחסים בין המדינות שמתקיים בשנים האחרונות, ונחתמים בהמשך לביקורו של ראש הממשלה נתניהו במוסקבה שנערך בחודש יוני האחרון לציון 25 שנה לחידוש היחסים עם רוסיה.

בביקור זה, נחתם הסכם הפנסיות המתייחס לאזרחי ברית המועצות לשעבר אשר עלו לארץ ונאלצו לוותר על האזרחות הרוסית. ההסכם מתקן עוול היסטורי ומחזיר לאזרחי רוסיה לשעבר זכות על הפנסיה שהרוויחו בעבודתם בארץ המקור. ההסכם נמצא כעת בתהליך האשרור בערכאות רוסיות וישראליות וצפוי להיכנס לתוקף עד תום השנה.

(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המנצחת : צוקית אהרון השיקה את הסניף החדש בראשו היא עומדת

אריק זיו

הפוקדים החדשים יכריעו את הפריימריז

מערכת ליכודניק

אוחנה זה הדבר הבא בניחוח צרפתי

אריק זיו

האולימפיאדה נגמרה, אבל שיאי הממשלה ממשיכים להישבר!

דניאל נחמיה

אדלשטיין: ״עוצרים את ממשלת הפינוי״

מערכת ליכודניק

מי אתה, ח"כ מנסור עבאס?

עו"ד אוהד אבידר
דילוג לתוכן