19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הבחירות בסניפים -מבחן התוצאה

אפטר בחירות בסניפי הליכוד בחולון, במטה יהודה ובבית שמש


עם הבחירות בסניפים ועיצוב הפנים החדשות של הסניפים ליכודניק שם דגש על השולטים והותיקים בחולון, בית שמש וההפתעה הנשית במועצה אזורית מטה יהודה.

בדרכו של אביטל
דני אביטל ידוע לרבים בתנועה. הפעיל הותיק שנשאר בה גם בזמן שהיא הייתה במדבר הפוליטי עם 12 מנדטים ביצע השתלטות מהירה וחדה עם שבתאי יוסף לאחר הבחירות האחרונות והשתלט על הסניף כאשר הוא מנצח ללא עוררין. לעיתים, לוקחים את דבריו של אביטל בספק רב אבל אי אפשר להתעלם מכך שבמאני טיים הגיעו הקולות של הבוחרים וקיבעו את מה שאביטל אמר מזמן אבל היו כאלו שהטילו ספק. התוצאה היא שהקבוצה של שבתאי יוסף והקבוצה של חרש את אביטל  שולטים בסניף ולא כל מיני צעקנים .

אדרי בסימן תכל’ס
שלום אדרי שולט על הסניף בבית שמש כבר שנים. הוא היה ידוע כאיש של נתניהו עוד כאשר הביס את דני וקנין – ראש העיר דאז – ומחנה שרון ללא תנאי. אדרי היה בעברו סגן ראש העיר והוא עומד כחוד החנית נגד ההשתלטות החרדית בבית שמש. אצל אדרי קודם כל בית שמש, אחר כך הליכוד. בבחירות המקדימות לראשות הליכוד התקיים דיון האם לתמוך במשה פייגלין כמחאה על מכירת בית שמש לחרדים?

 

אדרי נתן הוראה : מחרימים את הבחירות וכך מתפקדי בית שמש לא הגיעו לקלפי. אדרי הוכיח כי יש לו שליטה מלאה במתפקדים.
הוא אחד המועמדים הוודאיים לראשות העיר ב – 2013 ועל פי התדפקותם של נבחרי התנועה בכנסת על דלתו הרי שיש לו סיכויים רבים לנצח. אדרי וחברו  ישראל פרץ ידועים כמי שבטוחים בעצמם ויש להם על מה – הם מסמנים בעיניים לאנשים והם באים להצביע. האם מחשש ? לא ולא. אלא רק מהערכה אישית שרוחש להם הציבור בבית שמש.

צוקית חצבה בצוק
צוקית מי, צוקית מה, צוקית ………
גבירותי ורבותי, מהפך  במועצה אזורית מטה יהודה. לאחר שנים רבות של הגמוניה גברית והראש המיתולוגי רמי שוקרי שבזכות השליטה בסניף נבחר להיות חבר מזכירות, נבחרה אישה לתפקיד.
צוקית אהרון שתעמוד בראשות הסניף של מטה יהודה ממושב שריגים לי-און. צוקית פעילה שנים רבות בתנועה והיא אף הייתה בעברה מנהלת סיעה לאחר שסיימה שרות קבע בדרגת רס”ן בצה”ל.
צוקית מבחינה זאת ידעה לסחוף אחריה מצביעים ולשבור הגמוניה רבת שנים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

למי יש אינטרס לפגוע בליכוד?

אריק זיו ויזר

ביקורת היא דבר לגיטימי, היא חיונית ואף הכרחית, אם במסגרת רעיונית -רוחנית ואם במסגרת התנהלות חברתית-תרבותית לכן, אמנם כן,יש לברך על היוזמה של הכותב, חברנו זאב בן יוסף,לעשות זאת. על אף שאינני מטיל ספק בכנות כוונתו של בן יוסף , דהיינו שהביקורת נעשתה מתו

אריק זיו ויזר

ביקור ח”כ דני דנון אצל חבר מועצת העיר ראובן יוקלר /מאת:שוש סבאג

השר פלד נפגש עם ראשי סניף הליכוד בבית שמש/מאת:משה ספיבק

אריק זיו ויזר

חברי עוטף צפון – עוטף ירושלים – עוטף מרכז יוצאת לדרך !!

אריק זיו ויזר

יואב רפאל יועצו של שר התקשורת משה כחלון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן