39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

הבחירות בלוד : ש”ס וישראל ביתנו עם מרציאנו

על פי ידיעות שהגיעו לליכודניק החליטו ש”ס וישראל ביתנו לתמוך במועמדותו של יורם מרציאנו לראשות העיר לוד. למרציאנו יש תמיכה ניכרת גם של אנשי ליכוד. האם הבחירות הוכרעו ? על פניו נראה שכן. 


מערכת הבחירות בעיר לוד מסתעפת ונראה כי קיבלה מפנה מכריע שעה שש”ס וישראל ביתנו יתמכו במועמדותו של יורם מרציאנו בבחירות שיתקיימו לראשות העיר. כזכור, אישים ותומכים רבים של מרציאנו מהליכוד מהווים חלק דומיננטי ברשימתו. בכך למעשה הוא משלים תמיכה חוצת מפלגות במועמדותו. נראה כי המשימה של יריבו, עו”ד יאיר רביבו, הולכת והופכת להיות הרבה יותר קשה. 


בתוך כך, מקורות בעיר לוד מסרו לאתר כי מחנה רביבו בהיסטריה. החלו שם בגל האשמות פנימי לאחר ההחלטות האחרונות שהובאו כאמור. כך מתברר כי הלחץ על מרן הרב עובדיה ואריה דרעי לא צלחו. 


צריך לזכור דבר נוסף : אגרוף הכח שיצר מרציאנו הופכות אותו ואת שותפו ליאור ברדוגו לכוח החזק ביותר בליכוד במחוז השפלה. שר בכיר אמר לנו היום כי לאחר הניצחון הצפוי של מרציאנו בבחירות מתכוונים ברדוגו את מרציאנו להשלים את השתלטותם על סניף לוד, אשר שם ממילא יש שם כוח רב ומשם הדרך פתוחה.


יש להדגיש : ברשימה של מרציאנו נמצאים כוחות ליכודניקיים משמעותיים. מספר 2 ברשימה הוא אלוף משנה עמוס חג’ג’. מספר 3 הוא ליאור ברדוגו כאמור המשמש כוח ליכודי צעיר ומנהלה של אחת מחברות הנדלן המובילות במשק. לצידם סגן אלוף יוסי ארדיטי, סגן אלוף משה שאול, יוסי בוקר שהיה מפקד תחנת לוד, אבי כהן שהיה ניצב במשטרה, עו”ד גבי זרוק, עו”ד עומר גואטה ויחד עימם ישנן נשים מובילות בתנועת הליכוד בלוד : לאה חורי, דליה בר תקווה ואחרות. 


מרציאנו אמר עם הרכבת הרשימה כי הוא בונה נבחרת מקומית שאין כמותה המביאה כוחות מכלל המפלגות. 




 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקדמת בחירת המועמד ליו”ר סיעת הליכוד בבחירות המוניציפאליות

אלי חזן

פורץ דרך מקומי

אלי חזן

אילן כהן שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו

אלי חזן

צעירה ויצירתית- לוד מושכת אוכלוסייה

אלי חזן

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

היום בכירי הליכוד מתגייסים לטובת רשימת הליכוד בתל אביב יפו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן