38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הבהרה מליכודניק לגבי הבחירות לרשויות המקומיות

המבקשים להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות מתבקשים לשלוח חומרים לכתובת המייל הבאה : [email protected]

 

בשבועות האחרונים זאת הפכה להיות מחלה. אנו קוראים לה מחלת הבכיינות והעצלנות. בדרך כלל לוקים בה חלק מחברי הכנסת של הליכוד שטוענים שליכודניק הוא אתר מוטה. אבל המציאות מוכיחה שהאתר שלנו הוא לא אתר מוטה אלא אתר של כולללללללללם. ללא יוצא מן הכלל. 

 

ישנם ח”כים שהבינו טוב את האתוס של האתר – מקום לכולם – ולכן הם שולחים חומרים שעוברים עריכה ואז עולים. ושלא נתחסד : גם לעורכי האתר יש תפיסת עולם והעדפות פוליטיות אלא שמעולם לא נקטנו באפליה. ח”כים או יועצי תקשורת של ח”כים ששלחו חומרים – החומרים התפרסמו.  

 

וכן, תמיד עמדו ח”כים מהצד השני של המפה – אלה שלא שלחו חומרים ובאו בטענות שהליכודניק מעלה חומרים רק של צד אחד. ואז נשאלת השאלה : אם לא שלחתם חומרים ולא קיימתם תדריכים אז על מה תלינו ? מי שלוקה במחלת הבכיינות והעצלנות שיבוא בטענות רק לעצמו. 

 

אותו הדין קורה בעת האחרונה בבחירות המוניציפאליות לעיר לוד. מתמודד אחד ותומכיו הרבים שולחים חומרים באופן קבוע לאתר ביודעם בתבונה רבה שהאתר הוא אתר נישתי המגיע לכל הליכודניקים ולכל העיתונאים מסביב. הם שולחים חומרים רבים. מצד שני, יריביו של אותו מתמודד באים בטענות מדוע בחרנו צד ? אותם בכיינים ועצלנים התבקשו לשלוח חומרים וקיבלו את המייל של המערכת אין ספור פעמים. הם לא שלחו דבר אבל מצד שני הם לא מפסיקים לבכות ולרטון על כך שליכודניק בחר צד אחד.

 

אצלנו, הכל גלוי. הגיע הזמן שיתפסו יוזמה. שילמדו לכתוב הודעה לתקשורת ולשלוח אותה. הם יקבלו יחס הוגן.

 

וזאת ההזדמנות להבהיר לכל המתמודדים בכל הערים : ככל הנראה הועדה המוניציפאלית לא תרחיק ליכונדיקים מהתנועה על אף שיהיו כאלו שיתמודדו נגד ליכודניקים מכהנים או כאלו שנשלחו על ידי התנועה. אנו מבהירים בזאת : היחס לכולם יהיה שווה לחלוטין. אתם מוזמנים לשלוח חומרים. 

 

בהצלחה מכל לב לכל המתמודדים. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

התלם האחרון” של תנועת הליכוד

אבי עובדיה

ליכודניק יוצא לבחירות : המועמדים מוזמנים לפרסם

אלי חזן

לאחר נתניהו : האם בוגי ינהיג את הליכוד ואת הימין ?

אלי חזן

הליכוד מצטרף לליגה של הגדולות

אריק זיו

מוקירים את יקירות הליכוד

יפת צדקה

‘ליכודניק’ מאחל מזל טוב ליובל אלגד וזר מיארה לרגל אירוסיהם

אריאל אילוז
דילוג לתוכן