26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הארץ עיתון לגזענים

האם רובי ימחק את הקלון של אולמרט, יאיר גבאי נגד הועדה המוניציפלית, ערד ניר נפולת של פרשנים, זהבי נשאר עצבני, 

פרשנים? תגרנים.

פרשנים שלא שווים שקל. כך ניתן להגדיר לא מעט מפרשנינו אשר אותם אנו נאלצים לראות מדי ערב על המסכים על אף שפרשנויותיהם ממש גרועות. ערד ניר אתמול במהדורת יום שישי מסביר באריכות למה לא תהיה התקפה בסוריה בקרוב. הוא גרס בין השאר ” עד שהמעצמות ארה”ב, בריטניה,וצרפת לא יגיעו להסכמה לא תהיה תקיפה”. הוא אף הוסיף : “לא נראית הסכמה בקרוב ולכן נראה כי יותר ויותר ההתקפה מתרחקת”.

כך הלכנו לישון עם ערד וקמנו עם התקפה גדולה בסוריה.

מקצוע הפרשנות הוא מקצוע מאוד מעניין. במיוחד כאשר אתה מפרשן לפי האמונה שלך ולא לפי העובדות ומתברר כי אתה נופל פעם אחר פעם. מעניין מתי יתגמלו לפי יכולת בחדשות 2 ולא לפי נפולת של פרשנים?

אין ספק כי ערד ניר שייך לנפולת של פרשנים.

אמנון אברמוביץ הוא עוד פרשן ששייך לנפולת הפרשנים כאשר הוא מסביר כי הדוגמאות של חוק להתגברות על בג”ץ בקנדה ובריטניה לא מתאימות לישראל למה כי המחוקקים שהעם בחר לא טובים.

אז נכון אמנון, אנחנו לא ארה”ב ולא קנדה ולא בריטניה. אין ספק בכלל. שם אין פרשנים גרועים כמוך. שם, חקיינים לא מצליחים לעבוד על פרשנים כמוך אך בערוץ אצלך פשוט זה עבר בשקט במדינות מתוקנות מזמן היו שולחים אותך הביתה.

זהבי עצבני

בניסיון לתבוע את הדס שטייף על הפרסומים של הטרדות שלו זהבי הפסיד בתביעה מקדמית . ומתברר כי הוא מסביר כי הוא עייף מהרבה שנות שידור לכן הוא לא חוזר . אף אחד לא מצטער שהאיש הגס הזה לא ישדר.

שוקן שוב נפל

בסוף השבוע הזה עמוס שוקן צייץ בתגובה לגולשת : “המשפחה שלי הייתה בהנהגה הציונית כשאת עוד טיפסת על עצים”.

ציוץ של מיכאל אדירם : “‏‎אין כמו פליטת פה או קולמוס לחשוף מה אנשים באמת חושבים..”

לפי אתר וואלה תגובתו של עמוס שוקן לציוץ גרמה בסופ”ש למבול של צרות עבור מו”ל הארץ – שהואשם בגזענות, עד שלבסוף הסיר את התגובה ואף נאלץ להתנצל עליה. הכול החל בציוץ שקבל על כתבה של מוסף “הארץ” בה בחרו כתבי העיתון את השירים הישראלים השנואים עליהם, בין היתר גם ההמנון הלאומי “התקווה” ו”ירושלים של זהב” נבחרו. אחד הגולשים צייץ בתגובה: “לכבוד חגיגות ה-70 עיתון הארץ נבחר לעיתון שהכי פחות קוראים והוא לא ממש מעניין אף אחד”. מהשלב הזה החל להתגלגל ויכוח בטוויטר בין שוקן למספר גולשים. בשלב מסיים שוקן הגיב לגולשת בשם רוית דהן וכתב: “אין צורך רוית, האידיאולוגיה שלך כנראה משמידה אותה לבד”.

לכך ענתה דהן: “בזכות האידיאולוגיה שלי אתה חי במדינה הזאת כמו מלך ויכול לכתוב ולהפיץ את העיתון ההזוי שלך ללא מפריע”. שוקן צייץ: “חוצפנית. המשפחה שלי הייתה בהנהגה הציונית כשאת עוד טיפסת על עצים. “הארץ בידי משפחת שוקן 83 שנים. הסתדרנו מצוין בלי האידיאולוגיה שלך, וגם נמשיך”. הציוץ הזה הוביל במהרה לעשרות ציוצים נזעמים על נוסח הדברים, להאשמות בגזענות כלפי מו”ל “הארץ”.

מה מתפלאים הגולשים כאשר עיתון הארץ נשען על הקופה הציבורית מאז קום המדינה? עיתון הארץ הפך להיות שופר נגד מדינת ישראל ובעד האוייב ובכל זאת ממשיכים לממנו למרות שהרייטינג בו שואף לאפס .

צריך לעשות רפורמה בפרסומת המדינה בתקשורת כאשר הפרסום ילך רק לפי רייטינג ויחולק בצורה הוגנת לאינטרנט ולשאר אמצעי התקשורת .

הרשות הפלסטינית משלמת למשפחות הרוצחים והטרוריסטים ועיתון הארץ מתגמל מסיתים ולכן לא צריכה המדינה לפרסם בעיתון.

היום נהרגו 2 מחבלים.

מה שברור כי בתקשורת ינסו להסביר לנו בטח שהם היו ילדים שרק רצו להעיף העפיפון, כמו שבשבוע שעבר הסבירו לנו שהעיתונאי שנהרג תמים. אבל אחרי יומיים התברר כי אותו עיתונאי היה קצין בחמאס ובעבר קיבל שכר. כך מעיפי העפיפונים : הם רק חיברו לעפיפונים בקבוקי תבערה .

יאיר גבאי מי שמתמודד לכנסת דורש להתמודד לראשות העיר.

הוא מסתמך על היסטוריה של התמודדות כאשר ב – 1993 הייתה התמודדות בין אולמרט לריבלין ואחרי בחירות 2003 שאולמרט התפטר מירושלים הייתה התמודדות בין בר און שהפסיד לעמדי.

גבאי דורש שתהייה התמודדות .

מצד שני יש את הוועדה המוניציפאלית בליכוד שהיא הגוף שמחליט היכן יהיו בחירות והיכן לא.

הועדה קיבלה את הסמכויות שלה כדי לבקר את מערכות הבחירות המוניציפאליות וזאת על מנת למנוע נפילות כפי שהיה בעבר.

מהרבה בחינות המפלגות הוותיקות – הליכוד והעבודה – מתרחקות מהמערכות המוניציפאליות כי המעורבות שלהם הרסה אותם כלכלית בעבר. חלק מהתרסקות קדימה הייתה כאשר יואל חסון, האיש של ציפי ליבני, שפך כספים מתוך אינטרס פוליטי והקופה של קדימה התרוקנה. כך היה בתקופה של שרון : קופת הליכוד התרוקנה כאשר מתוך אינטרס פוליטי עברו כספים ללא הגיון. ולכן מאז 2006 הועדה המוניציפאלית מנהלת את המערכות כדי לשמור על איזונים. מה גם שיש בכל עיר הרבה מועמדים המגיעים מהליכוד ומכרסמים בליכוד שרץ באותו מקום.

ולכן החלטות הועדה מונעות מצד אחד לשמור עד כמה שאפשר על דמוקרטיות ומהצד השני לשמור על הליכוד.

בהרבה מקומות כאשר הייתה דרישה לבחירות מוקדמות מי שהפסיד הלך להתמודד מול המועמד שזכה, או שתמך ביריב מול מי שזכה בליכוד.

ריבלין במבחן

האם החברים המשותפים של ריבלין ואולמרט יצליחו להשפיע על ריבלין שיעניק עוד חנינה לאולמרט כדי שתיווצר אלטרנטיבה לנתניהו.

כל מערך המאתרגים של שרון ואולמרט עכשיו נכנסים למערכה שצריך לחנון את אולמרט. הכול כדי שיהיה מועמד מול נתניהו. בתווך נמצא ריבלין האם יישר קו איתם או לא. דבר אחד ברור : גם אולמרט לא יכול לנצח את נתניהו. אולי רק בקלפיות במערכות העיתונים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הבאנו אסון לישראל – פקידי האוצר

אריק זיו ויזר

כמה יעלה חוק ברוורמן לליכוד

אריק זיו ויזר

חיים חדשים בליכוד

אריק זיו ויזר

הכשלונרים ” הרצפה עקומה”

אריק זיו ויזר

ממשלת נתניהו הרביעית : משקד ועד בית שאן

מיקי לוי לקח ללב, דרעי לקח מהקופה הציבורית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן