18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

האמת מאחורי סאגת דיכטר חוטובלי

אז למה "ספרו כל כך הרבה פעמים" את הקולות בפריימריז

עתה משהוגשה רשימת הליכוד לכנסת, הרשו לי להעלות כמה מילים מעומק הלב על מה שעברנו בחודש האחרון.

מי מאיתנו לא קרא על "הפארסה" במהלך הפריימריז בליכוד, על הזיופים על אי הסדרים על הקונספירציות ועל המחדלים האינסופיים, על הביזיון שבכל ספירה מוצאים טעויות חדשות, הגדילו ועשו אלו שסיפרו איך קלפיות מסוימות התרוצצו להן ברחבי הארץ ואף לנו איזה לילה או שניים בביתם של מספר מועמדים.

ברשותכם נעמיד כמה דברים על דיוקם. נתחיל עם ה-"ספירות הרבות" – מרגע שנסתיימו הבחירות בליל ה-31/12/14 ועד היום, נספרו הקלפיות פעם אחת בלבד וזה באותו היום. הפעם השנייה שזה קרה היתה, רק לאחר החלטת בית המשפט העליון וזאת רק לפתקי ההצבעה של דיכטר וחוטובלי ב-28/1/14. ולזה קוראים "ספירות רבות". הגדיל לעשות המוסף לשבת של "ידיעות אחרונות" במדורו הסאטירי, "אפעס" כשכתב כי לא ניתן לבדוק יותר את פתקי ההצבעה כי הם כבר התפוררו מרוב ספירות, אתם מבינים?

אז מה באמת קרה במשך חודש?, ישבו להם המערערים וספרו פרוטוקולים ודפי סכימה, כמה קווים סימנה ועדת הקלפי?, כמה זה 10 חבילות של 5 קווים, וכן הלאה. מה שלא ציינו בעיתונים וברחבי הארץ, הינה העובדה ששיטת הבחירות בליכוד אותה קבענו, אנחנו חברי ועדת הבחירות הייתה שונה לגמרי מכל שאר המפלגות, כלומר, הליכוד הייתה המפלגה היחידה בה התקיימו בחירות ידניות לגמרי, גם הצבעה ידנית וגם ספירה ידנית. היום כולם מסכימים! זו טעות לספור בשעה 3 לפנות בוקר מאות קווים קטנים, לבדוק אם יש 11 סימונים מודפסים או יד אדם וכן הלאה וכן הלאה, כל בר דעת יבין עד כמה סטטיסטיקת הטעויות תעבוד.

אך מכאן לכל סגנונות הקונספירציה המצויה ושגורה בפיו של כל ליכודניק מצוי, הדרך רחוקה.

ניקח לדוגמא את תוצאת הספירה שנועדה לקבוע מי גבר על מי בין ציפי חוטובלי ואבי דיכטר, שני מועמדים ראויים ורציניים. לפני ההחלטה של בית המשפט שהורה על ספירה חדשה, עמד הפער על 36 קולות לטובת חוטובלי, זאת לאחר שועדת הבחירות החליטה להוסיף למר דיכטר 55 קולות אותם קיבל לכאורה בסניף ירכא, זאת לאחר שקיבלנו תמונה מעורך הדין הנאמן של האתר המראה את סכימת הקלפי החסרה, על פיה מגיעה תוספת זו למר דיכטר. תוצאת הספירה השנייה (ב-28/1) והמכרעת הראתה על פער של 101 קולות לטובת חוטובלי, אך זאת ללא 55 הקולות של דיכטר, מכיוון שנספרו רק הפתקים שהיו בקלפיות והרי הם חסרים, אזי אם נוריד מהפער המתקבל את 55 הקולות הנ"ל, נקבל כי הפער הסופי יעמוד על 46 קולות לעומת ה-36 בקודמת. ולכן נשאלת השאלה, האם פער של 10 קולות על ספירה של מעל 20,000 קולות נחשבת לסטייה? כמובן שלא.

האתר המפורסם ביותר, שנבחר לכוכב טלוויזיה עם רייטינג מפוצץ, אתר אור יהודה. אז מה היה לנו שם, שתי קלפיות כשבשתיהן יחד הצביעו 190 מתפקדים, אך שומו שמיים התוצאות מראות כי המועמד הגבוה מקבל רק 80 קולות ולמיכאל רצון הצביעו 2 קולות. היכן עוד 900 קולות?.

אז מה היה באור יהודה? לאחר הכתבה והתחקיר המקיף בערוץ 2 אין ברירה, חייבים לפענח את התעלומה. נסענו בערב קר ורטוב למחסן הקלפיות בראשון לציון, שם שכבו להם בצוותא 1200 קרטונים. מצאנו את הקלפי של אור יהודה, פתחנו את האזיקון, ואז…יש!! מצאנו!! שתי דפי סיכום, אחד לכל קלפי אחד למעלה של האותיות א-כ, זה שהוקלד כתוצאה של האתר, והשני בתחתית הקרטון של כ-ת ושם מתברר יש למיכאל רצון עוד 3 קולות!!! שהיו כנראה גורמים לו לעבור את גלעד ארדן. אז כמובן שעדכנו את התוצאות שלזה הוסיפו 40 ולשני 20 ולשלישי 10. והנה צצות להם 900 הקולות החסרים. ולכן זה אומר שמנהיגי אור יהודה הביאו 190 מתפקדים לקלפי ולא רק 100. האם כל זה לא היה שווה כתבת תחקיר בערוץ 2?

על כל זה כבר נאמר בעבר "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"

 

מדוע אם כך אני מעלה על הכתב את כל זה? האם בכדי לענות לכל המלעיזים? זהו שלא. כל זה למען כל חברי הליכוד באשר הם, שלא זכו כמוני בחודש האחרון להכיר חבורה מהממת, חבורה נחושה, מסורה וחרוצה. חבורה זו היא משתייכת למנהלת הליכוד שליוותה את כל התהליך. כל בקשת בדיקה, כל התארגנות מיידית, שעות עבודה מטורפות, מסביב לשעון ובכל מיני פינות חשוכות ברחבי הארץ, בכדי לארגן את הקלפיות. ולאחר מכן לשנע הלוך וחזור פרוטוקולים ודפי סכימה לכל בקשת בדיקה של כל מי שחשב שנעשה לו עוול.

אנשים מקסימים שראויים להערכתכם לאחר שספגו שלא באשמתם קיטונות של מים רותחים. שומעים במשך כל הזמן הזה על כל סוגי הקונספירציות והזיופים שעברו תחת ידיהם.

אז שוב ברשותכם הרשו לי לציין במעט את איתמר דוננפלד, הדסה גטשטיין, רפי דואק, חיים פליגלטאוב, צורי סיסו ואפילו גילי המאבטח ועוד רבים אחרים מתחילים עם הוראות וועדת הבחירות ואז יש בית הדין משם למחוזי ואפילו בית המשפט העליון ממרום מושבו טורחים למען שלימות הליכוד.

לא נורא אם גם אחמיא קצת לחברי ועדת הבחירות בראשות השופט נאמן שעבדה לטעמי ללא משוא פנים וגילתה מקצועיות בהחלטותיה

 

אז לא נותר רק לאחל בהצלחה לתנועה בבחירות לכנסת, כי רק ליכוד גדול, יכול!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כחלון קורנפלד מאחוריך

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף אשקלון

אריק זיו ויזר

הקונגרס הציוני בתקופת הפוסט ציונות

אריק זיו ויזר

מחר מרכז ליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף זכרון יעקב

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף נצרת עילית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן