25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

האם רמי יצהר פרסם או לא “שנתניהו חולה בסרטן”

חשיפה העין השביעית: אורן פרסיקו ,האם לרמי יצהר יש בעיות זיכרון? 
תאריך פרסום: 03/07/2008 האתר “עניין מרכזי” של רמי יצהר, שהסלוגן שלו הוא “העיתון שיודע כל הזמן”, פירסם כי יו”ר הליכוד בנימין נתניהו חולה בסרטן. נתניהו הכחיש, אבל עכשיו גם יצהר מכחיש שפירסם אי-פעם ידיעה כזו
לכתבה באתר העין השביעית

צילום מסך של הידיעה באתר “עניין מרכזי” (לחצו להגדלה)

לשכת בנימין נתניהו הכחישה השבוע שמועות כי יו”ר הליכוד לשעבר לקה בסרטן. ידיעה על השמועות הופיעה ביום ראשון בבוקר באתר האינטרנט של רמי יצהר, “עניין מרכזי”, כשהוא עצמו חתום עליה. “הולך ומתעצם גל השמועות על כך שיו”ר הליכוד והמועמד המועדף על ידי הציבור לתפקיד ראש הממשלה הבא, בנימין נתניהו, חלה בסרטן”, נכתב בידיעה, ובהמשך נמסר כי “למערכת ‘עניין מרכזי’ הגיעו כמה דיווחים, המפרטים בדיקות וטיפולים רפואיים שניתנו לכאורה לנתניהו בזמן האחרון”.

יצהר ציטט שמועה “על מחלה ממארת וסיכויי החלמה קלושים”, ואף נזף בנתניהו על כך שאינו מגיב לשמועות וסיים בקריאה: “‘עניין מרכזי’ קורא לנתניהו להגיב בהקדם”.

התגובה אמנם לא איחרה לבוא. הבוקר, במדור הרכילות של “סופשבוע” של “מעריב”, פירסמה ליאורה גולדנברג-שטרן כי זמן קצר לאחר פרסום הידיעה באתר “קיבל יצהר טלפון מלשכת נתניהו, פלוס איום בתביעת דיבה שלא תישכח לעולם”, מה שהוביל להורדתה המהירה של הידיעה ופרסום הכחשה במקומה. הכחשה שאפילו לא הזכירה את עצם העניין המוכחש.

אלא שלא רק לשכת נתניהו מכחישה, גם יצהר עצמו מכחיש. רכילאית “מעריב” שוחחה עימו, והוא הכחיש שידיעה כזו עלתה באתר שלו בכלל. “זה בכלל לא האתר שלנו”, אמר יצהר ל”מעריב”, והפנה את האשמה לאתר של יואב יצחק. “אתה בטוח?”, שואלת אותו הרכילאית, “מאה אחוז”, עונה לה יצהר. לאחר הכחשה של יצחק, חוזרת רשות הדיבור ליצהר, והוא אומר: “זה לא ‘עניין מרכזי’ העלה את זה. את צריכה להיות עיתונאית הוגנת”.

“לא העלית ידיעה שלביבי יש סרטן חו”ח?”

“לא. חד-משמעית לא”.

תגובתו של רמי יצהר לידיעה שלעיל לא הגיעה עד לשעת הפרסום.
——————————————————————————————————————————————
לאתר העין השביעית



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרסום ראשון: עשרות בני אדם מונו בצורה לא חוקית למרכז הליכוד

אריק זיו ויזר

צל”ש מאהב”ה לח”כ חיים כץ

אלי חזן

כך מתכוון השמאל לתפוס את השלטון מאת:ד”ר אריה אבישור

אריק זיו ויזר

חבטות או לא להיות? שטייניץ נגד כחלון, כחלון נגד שטייניץ

אלי חזן

ליבסקינד במתקפה על בנט

אלי חזן

רמון מקים את מפלגת “מעשיהו”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן