18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

האם קם מלך חדש בשורותינו?

אלעד מרון מעלה שאלה מהותית : מה עושה גלעד שרון בליכוד ?

 

ליכודיאדה 2017. פעילים, חברי מרכז, מתמודדים וותיקי הליכוד הדרימו לאילת,זו שבעבר הייתה עיר השמש הנצחית אך הפעם קיבלה את פני הבאים במזג אוויר קר ואפלולי. המארגנים: משה פסל, ניר בן סימון, אלירן גפסו ומשה בן זקן עמלו חודשים רבים והתוצאה – אירוע נוצץ, מושקע ומאורגן להפליא, אלא שבכל אירוע בו לוקחים חלק אלפי משתתפים יש גם טעויות. מארגנים חכמים מתקנים ולומדים כיצד לא לחזור על שגיאות, ואילו אחרים מתעטפים בתירוצים. מארגני הליכודיאדה משתייכים לקבוצה הראשונה!! ברי לי כי ילמדו, יפנימו והשיפור בוא יבוא בפעמים הבאות.

מתוך סך המתמודדים (חמישים במספר): מחוזות, נשים חדשות, מגזר, מתמודדים חדשים ברשימה הארצית ועוד, אחד בלבד זכה לקבלת פנים מלכותית הכוללת כריזה ברגע ההתכנסות באולם “אוקיאנוס” והושבה אחר כבוד בשורת השרים והח”כים. היה זה לא אחר מאשר בנו של אריק שרון- גלעד!!

כפי הנראה, חבורת המכרכרים סביבו שכחו את חצי מיליון היהודים שסולקו מביתם בגוש קטיף, שחלקם עד היום לא מצא את מקומו בחברה הישראלית, לא התאושש מטראומת הגירוש, חי בתת תנאים בקרווילות, ללא פרנסה וללא הכנסה מסודרת. הם גם שכחו כיצד משפחת שרון ריסקה וניפצה את הליכוד בשנת 2006- מפלגה בת שניים עשר מנדטים באופוזיציה. שנים של לגלוג, שנים של קמפיין אייל ארד (במימון תורמים זרים מחו”ל, אותם תורמים של V15 ) בל נשכח את דברי אייל ארד: “… הוא (נתניהו) מדמם לנו במים…. בואו נהרוג אותו…בואו נשים לו את הרגל פה (על הצוואר) ונלחץ…. זה הופך להיות הספורט הלאומי…!!”

כל זה בבחינת היה  כלא היה.

מגיע נצר למשפחה המגרשת, המנתצת ומתקבל על ידי כמה בעלי זיכרון קצר כאילו הגיע מחליפו של נתניהו רחמנא ליצלן. הגדיל עשות מנחה הפאנל שאף תכנן להזמין אותו לשאת דברים, וזאת בחוסר רגישות אל מול העובדה שמדובר במתמודד חדש אחד מיני רבים. התנהלותו הייתה לא מקובלת לאור העובדה כי נכחו במקום מתמודדים נוספים לא פחות בעלי משקל ואף טובים ונאמנים יותר ממנו לליכוד. רק לאחר פנייתי למשה פסקל נמנע מהלך מעוות זה. עלי לציין כי משה כבעל הבחנה נדירה ורגישות לחוסר ההיגיון שבמעשה זה, עצר מיד את ה”סאגה ההזויה” ועל כך יישר כח!!

חמישים מתמודדים לא זכו לכבוד המלכים אשר לו זכה האדון המתמודד שרון!!

ואם מי מבין הקוראים יטעה לחשוב שדבריי נכתבו מההיבט של עימות בין מתמודדים, אענה מיד כי טעות בידו. ברי לי כי חברי הליכוד הנאמנים ובכללם חברי המרכז המהווים את אבן היסוד של התנועה המפוארת שראשיתה בתנועת החירות, זיכרונם ותיעובם למשפחת הגירוש לא נשכח. חברים יקרים אלה יידעו להחזיר את האיש הזה לחוותו, לעסוק בענייניו ולשמור מרחק מתנועה שעל דיגלה חרותים הכבוד וההדר הבית”רי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רעש אדמה פוליטי בארצות הברית

אריק זיו ויזר

בושה וחרפה לפסטיבל ולשמאל

אריק זיו ויזר

הרשימה המשותפת והמציאות

עינר אביב

הטעויות של ארז תדמור

ד"ר אפרים אבן

ים של דמעות

אלי חזן

לא מורשת בגין ולא צדיקים בסדום

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן