20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

האם צבי בר בדרך לכתב אישום

כבר מספר שבועות שוררות שמועות כי ראש עירית רמת גן צבי בר עומד לפני עסקת טיעון ולפיה ייאלץ לעזוב את כס השלטון ברמת גן. אל העגלה של הרצון לרשת את כיסאו יש מספר מועמדים, אך הראשון שכבר הצהיר כי הוא הולך להחליף את צבי בר הוא צבי אחר העונה לשם צבי שירין.


שירין פתח בקמפיין אגרסיבי בעיר כאשר נתלו שלטים שהכותרת שלהם צבי אחד הולך וצבי אחד מגיע. בנוסף, לא מסתיר שירין בשלטים שלו כי הוא ילחם בשחיתות של ראש העיר הקיים.

פתיחת מערכת הבחירות, עוד לפני שמוגש כתב אישום, מסמנת את סוף עידן צבי בר ברמת גן. בעקבות פתיחת הקמפיין של שירין ירדתי לרמת גן וישבתי בקפה מול בית העיריה. אל הקפה הגיעו המועמד צבי שירין שהגיע עם צלם מלווה והצטלם מול בית העיריה. במקביל, ישב ח”כ כרמל שאמה בבית הקפה ומסביבו התאגדה קבוצה לא קטנה של תושבים. מה שהיה מדהים הוא שפנו לכרמל תושבים מכל המגזרים וקראו לו כי רמת גן זקוקה לו לאחר עידן צבי בר. יתר על כן, אזרחים המזוהים עם צבי בר פנו אליו כי הוא צריך להחליף את בר.

כרמל המשיך בדרכו ואמר כי הוא כרגע ממשיך בעבודתו כיו”ר ועדת הכלכלה, אך ההרגשה היא כי גם כרמל לא אמר את המילה האחרונה לגבי רמת גן. השנה הקרובה תהיה ממש מעניינת.

המועמד הנוסף הוא ישראל זינגר, מי שכבר ניסה להתמודד מול צבי בר כבר מספר פעמים  אך ללא הצלחה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כשנתניהו פגש את ארנון

הרויזיוניסט

הציונים הלא-יהודיים רבים מהיהודים

אריק זיו ויזר

השרה לבנת קיבלה בברכה את ההחלטה להכשיר את הבנייה בשכונת היובל בעלי

אריק זיו ויזר

דברי התובנה של נתניהו

אריק זיו ויזר

תגובת ” המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון ” לשחרור גלעד שליט

אריק זיו ויזר

גוברים הקולות בציבור הקוראים להקדמת יום הזיכרון לחללי צה”ל ביום אחד

אלי חזן
דילוג לתוכן