23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

האם נתניהו אחראי על הגרעון של הליכוד לאחר הבחירות ?

 

זאת השאלה הנשאלת היום במסדרונות הליכוד, מי גנב ציוד מהמטה?

ראוי להזכיר : על מנת לא להגיע לגירעון הגיעו חברי ועדת הכספים וראש הממשלה להסכם על מסגרת תקציב מקובלת על כולם וסוכם כי כל חריגה צריכה לקבל אישור של ועדת המעקב.

 הבחירות הסתיימו : מנהל המטה הבחירות שלמה פילבר טען כי אין גרעון. מאידך מהליכוד נמסר שיש גירעון של כשישה מיליון ₪ מהבחירות.

שניהם לא יכולים לטעון לדבר דומה אלא הפוך.

צריך לבדוק מי משקר.

 בכל תגובה של שלמה פילבר לנושא אתה מבין שהוא בכלל היה פיון וראש הממשלה הוא האחראי על הגרעון. בכיר בליכוד אמר לנו כי "נתניהו נופל כל פעם בגלל שלמה אחד. פעם שלום שלמה ופעם שלמה פילבר. מתברר כי השניים חברים טובים".

מקור המקורב לשניים אישר לי כי השניים – שלום שלמה ומומו פילבר – חברים טובים ואפילו יותר מטובים.

מומו פילבר טוען כי הוצאת הכסף המיותרת הייתה למען העברת 10 מנדטים לליכוד בימים האחרונים. הדבר מעניין : האם כאשר נתניהו דיבר בתקשורת זה עלה שישה מיליון ש"ח? אני מסופק.

 אולי מומו פילבר שילם למינה צמח כדי שתוציא סקר אחרון שהמחנה הציוני מוביל על הליכוד או אולי מומו פילבר שילם לנוני מוזס כדי שיתקוף את נתניהו. הרי, הם אלו שהובילו לתזוזת מנדטים.

 לגבי מעבר מנדטים אני טענתי כל הזמן גם כאשר בסקרים הליכוד קיבל 21 מנדטים שהליכוד יסיים את הבחירות עם מעל עשרים ושש מנדטים.

 ונשאלת השאלה : אם מר שלמה פילבר חרג מהתקציב הליכוד חייב לדרוש ממנו שידאג לכסות את הגרעון.

 תוך כדי הבקשה לתגובה הגיע איום ממומו פילבר שיודיעו לי שאם אני אכתוב את הכתבה הוא ידאג לפרסם שאני וחברי גנבנו ציוד מהמטה. פניתי מיד למומו פילבר ושאלתי על הגניבות שהיו במטה.

ראו את תגובתו למטה.

דרשתי באחריותו להפנות תלונה למשטרה. בבדיקה שעשיתי עם כאלה שעבדו במטה מתברר כי היה הרבה ציוד שכלל מחשבים, טלפונים, אביזרי אלקטרוניקה ועוד. בבדיקה עם גורמים במצודה לא הגיע ציוד מהמטה למצודה.

אחד מחברי המזכירות אמר כי יבקש לבדוק לאן נעלם הציוד ומדוע עד עכשיו מומו פילבר לא דיווח לליכוד על העלמות הציוד.

 תגובת מומו פילבר: "אני אחראי בלעדית לכל ההחלטות התקציביות בקמפיין כולל ההוצאות הלא מתוכננות שנעשו בשבוע האחרון, הוצאות שהייתה להם השפעה מכריעה על מעבר של 10 מנדטים נוספים לליכוד בחמשת הימים האחרונים. כל ההחלטות נעשו בברכת ורה"מ ואנשיו".

 

תגובת מומו פילבר על הגנבות שהיו במטה

"אני לא אחראי למה אתה שמעת. לא היינו אמורים לאסוף את הציוד בתום יום הבחירות. מקובל ומאושר לפעילים לקחת את הציוד לאחר הפעילות. הבעיה הייתה שהם לקחו קודם.!!!
אתה האשמת שהיו גנבות זה המסר שקיבלתי יש לך אחריות להחזיר את כל הציוד שנקנה בבחירות .
ואם אתה מתעלם זה אומר הרבה
אתה האשמת שהיו גנבות זה המסר שקיבלתי יש לך אחריות להחזיר את כל הציוד שנקנה בבחירות .
ואם אתה מתעלם זה אומר הרבה
חוזר ואומר לא יודע אם נגנב או נשכח או השד יודע מה. אני רק יודע שאנשים שקיבלו מאיתנו כסף לארגן את השטח וקיבלו את הציוד. ובפועל הוא הגיע ליעדו ביום הבחירות לא תפקידנו היה לבדוק את רכזי הסניפים לאיזה פעיל מסרו או לא מסרו ומי היה אמור להביא את הערכה לקלפי. אנשי ליכוד היו אמורים לחלק אותו. לי אין כלים ואין מידע מי או איפה הציוד. אין פה מעשה פלילי יש כאן בעיית מוסר, אחריות ודוגמה אישית. לא תפקידי לחנך איש".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

3 המ"מים של נועם

עינר אביב

אוחנה תקע יתד

אריק זיו

לוהט בחוג תדמור

ליכודניק

איוב קרא : "לסייעני טרור מגיע מאסר עולם"

אריק זיו ויזר

יום המינויים בליכוד

אריק זיו ויזר

"הליכוד זה הבית שלי"

דילוג לתוכן