29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

האם לנשיא אסד ולסגן השר קרא יש רומן פוליטי?

האם אסד יקבל את הצעת סגן השר קרא??

סגן השר לשיתוף פעולה אזורי העביר מכתב לנשיא הסורי בשאר אסד באמצעות גורם בפרלמנט האירופי, בו כתב סגן השר:  המשבר הסורי מדאיג אותי לא מתוך מעמדי הפוליטי בלבד, אלא יותר מתוקף היותי קשור קשר עמוק לעם הסורי, והשורשים שלי מחוברים לאורך ההיסטוריה בסוריה והעם הסורי, ומתוקף היותי לוחם כל חיי נגד ההקצנה הדתית, האתנית והשבטית ופועל תמיד למען זכויות אדם, חופש ודמוקראטיה”.
סגן השר קרא הוסיף: ” בנסיבות קשות אלה וחוסר היציבות שעוברת סוריה, ומתוך אחריות קורא לך לשתף פעולה עם המתווך האירופי, כדי למנוע אפשרות בה סוריה תחליק במדרון לתוך כאוס וחוסר יציבות, ולמנוע מלחמת אחים מיותרת על רקע אתני ודתי, ולכן מצאנו לנכון לשלוח את המתווך האירופי ומזמינים אתכם להתחיל דיאלוג עם האופוזיציה הסורית החילונית ליבראלית”.
 סגן השר קרא הדגיש: “אנחנו לא מעוניינים להפיל את המשטר, אך מאמינים בדיאלוג לאומי שיוביל לתחילתה של רפורמה מתקדמת ודמוקרטיה הדרגתית, וכתוצאה מכך ישופרו זכויות האדם ותיכנסו למעגל העולם המערבי הנאור, אין ספק שהשינוי בסוריה יעניק תמיכה מערבית , שתמנע מתנועת האחים המוסלמים והקיצוניים להשתלט על המשטר ותמנע מהם לגרם נזק לרפובליקה הערבית הסורית ולעם הסורי, אנו מצפים לעתיד מזהיר בו הילדים שלנו יחיו יחדיו, ואני מקווה כי תיענו בחיוב ליוזמה זו” .



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן השר קרא:”אין מנוס מפעולה צבאית נגד איראן”

סגן השר קרא בביקור בחווה חקלאית תיירותית חדשה בנגב

סגן השר קרא: הנחתת המטוס בטורקיה – אות לסיום המשבר עם ארדואן

אריק זיו ויזר

ירדן תתחיל בביצוע חד צדדי של תעלת הימים

אריק זיו ויזר

“סגן השר קרא: “לעצור בכל מחיר את כביש חיזבאלאנד – שלומי”

אריק זיו ויזר

קול קרא בסוריה

אלי חזן
דילוג לתוכן