18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האם חרש יקצור את התהילה בתל אביב

מחוז תל אביב הוא אחד מנקודות העניין המרכזיים בהתמודדות על מקום בכנסת הבאה.

 

נציג המחוז דהיום בכנסת היום הוא אופיר אקוניס שנשלח לכנסת ברשימת הליכוד לאחר שניצח את יריבו אהוד דנוך בקולות ספורים. ואילו כיום, עד לפרשת נתן אשל, המועמד המוביל בתל אביב היה מזכיר הממשלה צבי האוזר.
האוזר רוצה למחזר את ההצלחה של חברו מהנעורים, שר החינוך גדעון סער, אשר מתפקיד מזכיר הממשלה נחת למושב בכנסת מטעם המחוז. מועמד מדובר נוסף הוא מי שהיה מועמד לתפקיד הקונסול בניו יורק, דוד שרן, ראש המטה של שר האוצר. שרן מתכנן להתמודד עוד מתחילת הקדנציה ומייצר מהלכים רבים ליצור קואליציה מסביבו. ואולם, יש לזכור כי המועמד מהסיבוב הקודם, אהוד דנוך, לא אמר את המילה האחרונה והוא יהיה מועמד בעל סיכויים לא מבוטלים.  

אני מעריך כי היה ויתמודדו מספר מועמדים שמשתייכים למחנה נתניהו, הם יריבו בינהם ודנוך יוכל לנצח. צריך לזכור כי אל המרוץ מצטרפים מועמדים חדשים : סיני קהת, חבר ועידה חדש ופעיל ישן, שחוזר לזירה בהתמודדות לכנסת. יחד עימו הצעיר ליאור בן עזרא, אך המועמד שמסכן את כל המתמודדים הוא יעקב חרש מחולון, מי שעומד מאחורי ההצלחה של הקבוצה שזכתה ברוב בסניף.

צריך לזכור כי חולון כבסיס כוח יכול לשלוח מועמד שינצח במחוז. זאת במידה וישכילו בסניף להתאחד מאחורי חרש. גורמים בסניף אמרו לליכודניק : “גם יריביו מהסניף יעדיפו לראות את חרש בכנסת כאשר ישאיר להם את ניהול הזירה המוניציפלית, מקורב לחרש אמר כי חרש רואה את עצמו כראש העיר הבא, אך יש לחצים עליו להתמודד לכנסת, אפשר לומר על חרש כי מי שלא רצה אותו ראש עיר ימצא אותו חבר כנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פייגלין: מי שמאמין לא מפחד

אריק זיו ויזר

סילבן בחוץ שטייניץ באוצר

אריק זיו ויזר

ח”כים מסיעת הליכוד בחגיגות שמחת תורה בחולון

אריק זיו ויזר

מי יהייה יו”ר רשות החברות

אריק זיו ויזר

קריאה לסילוק עומר ברגותי מאוניברסיטת תל אביב

אריק זיו ויזר

צחי הנגבי במפגן צעיר בצפון

אלי חזן
דילוג לתוכן