34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

האם חברי הכנסת הערביים נאמנים לערביי ישראל?

חברי הכנסת הערביים, אינם נאמנים ואינם מייצגים באמת את קהל בוחריהם, ערביי ישראל. אינם מטפלים בבעיות הרווחה שלהם,ומביאים בהכרח למצבם הרע הנוכחי,מצבנו .

האם חברי הכנסת הערביים נאמנים לערביי ישראל?

 

חברי הכנסת הערביים, אינם נאמנים ואינם מייצגים באמת את קהל בוחריהם, ערביי ישראל.

אינם מטפלים בבעיות הרווחה שלהם,ומביאים בהכרח למצבם הרע הנוכחי,מצבנו .

 

הם אנשים משכילים ומוכשרים, ממקדים את האנרגיה ויכולת הרטורית המוכחת שלהם ,לליבוי השנאה בין הפלשתינאים למדינת ישראל,נראים באמצעי התקשורת,יחד עם הקיצוניים בשונאי ישראל מדינתם, נוגעים תמיד בעצבים הרגישים של המתח בתהליך השלום, ובמקום להיות הגשר בין ישראל לפלשתינאים,מציבים הם לאחיהם רף קיצוני בלתי אפשרי ,מביאים להקצנת דעות רחבה ,מתעלים את רוב דעת הקהל היהודי נגדם, דבר שמרע עוד את מצבם,מצבנו.  

 

הפשע ברחוב הערבי ,מקרי הרצח הרבים יחסית,הבעיות בעיר לוד ובערים המעורבות ,היו אמורים להדיר שינה ממנהיגות אמת של קהל בוחרים ,המצפה בכיליון עיניים למנהיגות שתתווה להם , ערכים ,דרך,עדכון תהליכי חשיבה ופעולה בתוך החברה המורכבת והמיוחדת ,בה הם חיים.

 

ציפיתי שד”ר אחמד טיבי הרופא המוכשר והרטורי,ייסע לעיר לוד,להפגנה יחד עם חבריו שנבחרו על ידי רוב ערביי ישראל,ויקרא להם יחד עם ארגון “בצלם” ודומיו,לעצור את גל שפיכות הדמים המיותר,תוך השפלת הערכים העדכניים של האנושות המודרנית,השפלת המסורת הערבית ,השפלת האדם.

 

ציפיתי שח”כ זחלקה יחד עם ח”כ צרצור,יכנסו את וועדת המעקב לערביי ישראל, ויגבשו עצומה, הקוראת למדינת ישראל  להתעורר,להקצות משאבים ליום לימודים ארוך,לתוכניות לימוד והעשרה ולתמיכה במשפחות נזקקות מהמגזר הערבי המגזר שהביא אותם להיות חברי כבוד של כנסת ישראל.

 

ציפיתי שח”כ עזמי בשארה יחוקק חוק משפחות ברוכות ילדים במיגזר הערבי,חוק שיכון ודיור,חוק שכר לימוד מצומצם ועוד,

 

אבל לא, הם עסוקים בדבר החשוב ביותר לקהל בוחריהם ולדבר שיקרב את המזרח התיכון לשלום שקט,רווחה ושלווה ולעתיד טוב יותר לילדיהם,ילדינו ,   הם מצחצחים את הנעליים של מנהיג החמאס הקיצוני חאלד משעל ומרעיו….ונושאים את דגלו

 

.חברי הכנסת הערביים לא נאמנים לבוחריהם,ערביי ישראל .

 

 

ניסים עזרא-מהנדס, למנהיגות בונה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טיבי טוב למי?

אריק זיו ויזר

בואי שרה הולכים לבחירות

אלי חזן

זה הבית !

אריק זיו ויזר

נתניהו צודק : מילים כקורך

אייל קורך

צבועים, נמאסתם!

אריק זיו ויזר

תחייתו של החזון הרדיקאלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן