19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

האם האוזר סירב לסער ?

לליכודניק נודע כי שר הפנים גדעון סער הציע למזכיר הממשלה לשעבר צביקה האוזר לשמש כמנכ”ל משרד הפנים אך האחרון ככל הנראה סירב 


האם מזכיר הממשלה לשעבר צביקה האוזר סירב לשמש כמנכ”ל משרד הפנים לאור הצעתו של השר ? 

שאלה נוספת שנשאלת היא האם עוד לפני עזיבתו של המנכ”ל היוצא, יגאל צרפתי, הציע השר סער להאוזר לשמש כמנכ”ל המשרד והאחרון סירב? 


מכל מקום, צרפתי, הנחשב איש מקצוע מצוין, עזב את תפקידו לאחרונה לאחר מספר חודשים קצרים בתפקיד. הוא ישמש כמנכ”ל המועצה הממונה באזור התעשייה תפן. כממלא מקומו משמש שוקי אמרני ואילו השר סער מחפש מנכ”ל מתאים לתפקיד. 


להוציא את המנכ”ל הראשון של סער – ד”ר שמשון שושני – אשר נבחר גם בהמלצת נשיא המדינה וראש הממשלה, הרי שהרושם הוא שמדד סער לבחירת תפקידי מנכ”ל משרדים בהם הוא משמש כשר הוא מדד הנוחות – לאו דווקא לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר אלא הנוח ביותר. כך למשל נבחרה דלית שטאובר, הנמצאת, כך אומרים, גם היום בבורסת השמות לשמש כמנכ”לית הפנים. שטאובר מונתה בעבר למנכ”לית משרד החינוך על אף ששימשה מנהלת מחוז זמן קצר ביותר (פחות משנתיים), בייחוד בהשוואה למנהלות מחוז מנוסות  ומקצועיות יותר.  למרות היותו של צרפתי סמנכ”ל מצטיין במשרד החינוך גורמים רבים בשלטון המקומי טענו שהוא איננו מגיע עם רקע מספיק לשמש כמנכ”ל משרד הפנים. 


גורם בכיר הבקיא ברזי השלטון המקומי אמר לליכודניק כי “צרפתי הוא אדם ראוי מאין כמוהו ויש להניח שהמקום אליו יגיע רק ירוויח מכישוריו״.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המשורר ארז ביטון מעניק את ספרו החדש לשר החינוך

אריק זיו ויזר

שר החינוך גדעון סער : מחובתנו לחזק את החינוך הממ”ד

אריק זיו ויזר

הגיע במייל:אפקט בגידת תומכי בנט

אריק זיו ויזר

פגישת ראשי רשויות מהליכוד עם יו”ר הקואליציה ושר האוצר

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין הוביל למעלה מחמישים אלף איש במצעד הגדול בעולם לתמיכה בישראל

אלי חזן

המלצת רה”מ לבניית גדר בגבול עם ירדן אושרה ע”י הקבינט

אריאל אילוז
דילוג לתוכן