19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

האם במצרים היה מישהו מעז לתת ליהודי לשפוט את הנשיא חוסני מובראכ?

“ואנחנו נישאר בעיניהם לעד כקופים שזה עתה ירדו מהעצים” אמר דוד לוי בנאום הקופים המפורסם שלו מעל במת הכנסת בשנת 1992. באותו הנאום, שבא להדגיש את מה שמרגישים בני עדות המזרח במדינת ישראל, הביע הח”כ שפרץ דרך עבור כל בני עדות המזרח את תסכולו מהיחס הבוטה, המשפיל והלועג שמעניקים לו התקשורת וראש תנועת הליכוד דאז, יצחק שמיר.

בשנת 1992 השנה שבה ח”כ דוד לוי נשא את נאום הקופים המפורסם שלו מעל במת הכנסת, עברו על בני עדות המזרח ארבעים וארבע שנים של יחס משפיל ומתנשא מצד הממסד האשכנזי. עשרים שנה אחרי ונדמה ששום דבר לא השתנה במדינת האשכנזים. עשרים שנה אחרי ועדיין, בכל פעם שאדם ימני בדיעותיו שהוא גם בן עדות המזרח מצליח להגיע לאיזושהיא פסגה במדינת האשכנזים, מתחילים לוחמי הקומנדו של הממסד האשכנזי שיושבים בעמדות המפתח החשובות ביותר בתקשורת הישראלית, לשלוח לעבר אותו מזרחי-ימני שהעז להגיע גבוה מדי לטעמם את טילי הטומוהוק שלהם בצורה של העלבות אישיות וכשזה לא מצליח להרתיע את המזרחי-ימני החוצפן, מגויסים בצווי 8 כלבי התקיפה של הממסד האשכנזי שיושבים בכל עמדות המפתח במחלקת התביעה של מדינת האשכנזים. כלבי התקיפה המאומנים ממחלקת התביעה של מדינת האשכנזים, הופכים כל פינה וכל אבן כדי למצוא שביב של מידע מפליל על המזרחי-ימני החוצפן וכאשר הם לא מצליחים למצוא חומר מפליל, הם מגייסים לטובת ההרשעה של המזרחי-ימני החוצפן את הסוסים הערביים המשובחים שיושבים בראש ההרכב. כך קרה גם במקרה של נשיאה השמיני של מדינת ישראל משה קצב, שהוא גם ימני חובש כיפה וגם מזרחי רחמנא-ליצלן שהעיז להגיע רחוק מידי לטעמם של המלכים במדינת האשכנזים. את מי מינו האשכנזים שוחרי הצדק והנאורים לנהל את משפט האונס של המסכן הזה? את ג’ורג’ קרא שופט ערבי מיפו ושתי נשים. תגידו לי אתם, איזה סיכוי היה למסכן הזה לקבל משפט של צדק? זה כמו שאני ישים את ברוך מרזל הימני קיצוני לעמוד בראש הרכב השופטים שיחרוץ את דינה של ענת קם. האם התקשורת הייתה מקבלת את זה בשקט? מישהו היה רואה בזה משפט צדק? מדוע התקשורת לא הזכירה את עובדת היות ראש הרכב השופטים ערבי לאורך כל המשפט? האם זה נכון או צודק לתת לאדם שבה מתוך מיעוט שיש לנו סכסוך קיים ועומד אתו לחרוץ את גורלו של נשיא שביתו הפוליטי נוגד מתן לגיטימציה לאותו המיעוט? זה צדק של אנשים קנאים ואכולי שנאה שלא יכולים לקבל את דין הרוב.

בחירתו של משה קצב לנשיאה השמיני של מדינת ישראל הייתה לרועץ בעיניו של הממסד האשכנזי שהתקשה לקבל את רוע הגזירה. לוחמי הקומנדו של הממסד האשכנזי בתקשורת השוו את בחירתו של קצב לנשיא המדינה לרצח רבין, לא פחות. הגדיל לעשות הפובליציסט השמאלני מכאל בריזון שבמאמר לאחר בחירתו של קצב לנשיא כתב כך: “מי יודע למה הוא נבחר? קצב היה שר תיירות רע ושר תחבורה עוד יותר רע ואפילו בזכוכית מגדלת ומסננת עדינה יקשה למצוא איזה דבר טעם מקורי שהאיש הזה כתב, אמר, נאם, יצר הנה, פסגת חייו המתרחקת הייתה כהונתו כראש עיירה די קטנה“. כן, זוהי הברכה שמברכים אנשי השמאל במדינת ישראל את נשיאם החדש שנבחר כחוק. ולא רק זאת, אביגדור פלדמן, עורך דינו של הנשיא קצב, אמר השבוע בריאיון כי שנאה וניקור כלפיו כמו שהוא חש מצד חבריו בברנז’ה התל אביבית בגלל שהוא מגן על הנשיא קצב, לא הרגיש גם כאשר הגן על אנשים שנויים במחלוקת שאשמתם הוכחה חד משמעית וביניהם מרגל האטום מרדכי ואנונו ורוצח ההמונים השפל ממלון פארק בנתניה. בריאיון ברשת ב’, אמר השבוע משפטן בכיר שהוא מתקשה להבין איך תיק אונס שהיועץ המשפטי לממשלה כינה אותו “ספינה רעועה שאין ביטחון שתגיע לחוף מבטחים” הפך בידיו של השופט ג’ורג קרא, לפסק דין החלטי שאין בו ולו ספק אחד.

הממסד האשכנזי נוהג לשטוף את מוחנו בצדקת דרכו ומטיף לנו שחשוב שגם נשיאים ישפטו כאחד האדם. אם כך, מדוע הנשיא עזר וויצמן ז”ל התפוטר מבית הנשיא ללא משפט וזאת למרות שהיו חשדות כבדים מאוד למעשים לא כשרים שלו. אם נשיאים צריכים להישפט כאחד האדם, מדוע לא עמדה לנשיא קצב חזקת החפות שמגיעה לכל אזרח בגלל הספק הסביר שהיה למכביר בתיק שלו?

בנאום האני מאשים של הנשיא קצב מתאריך ה-27.01.2007 כך הוא אמר: “אני עומד בפני מתקפה ארסית, איומה, חסרת תקדים, כאשר מידע שקרי ונבזי מופץ לכל בית בישראל והופך את כבודי כאדם, כאזרח וכנשיא למרמס… מדובר בהוצאה להורג ללא משפט… אף אחד לא הישיר עיניו לעובדות. עברתם על כל כללי האתיקה והייתה לכם רק מטרה אחת: להכפיש את נשיא המדינה. מקבלי ההחלטות הלכו בעקבות שטיפת המוח של אמצעי התקשורת האיומים. האם בגלל הלינץ’ התקשורתי עלי להתפטר? המקרתיזם קם לתחייה בישראל! אאבק עד כלות נשמתי גם אם יהיה צריך לנהל מלחמת עולם!“. בקיצור…תתעוררו אנשים ותבינו, מיעוט קולני של חמישה אחוז במדינה שולט בכל המשרות החשובות בתקשורת, במערכת האכיפה, התביעה והשפיטה וגם בכסף הגדול. אותו המיעוט דואג לשמור את עמדות המפתח והתפקידים החשובים לאנשים שלו. הגיע הזמן לעשות שינוי…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדון ליאון אינו גזירה משמיים

אלי חזן

קשה עכשיו – קל אחר כך

עינר אביב

לחקור את הקרן החדשה-ישנה

אריק זיו ויזר

למה בידול ?

עומר אריכא

קולאז’ של שנאה נגד נתניהו: והשמאל שותק

דעה אישית – יוסי חביב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן