23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

האי-היווני: תיק פתוח

גם אם תגידו שאני נודניק, לא אפסיק להתעסק עם הפשע הקרוי במחוזותינו “ההינתקות”. מני מזוז סגר את תיק האי-היווני, בניגוד לדעתה של פרקליטת המדינה, תוך שהוא מאשים אותה ב”סימון מטרה”. מבחינתה, התיק פתוח. אני מחכה לפרישתה… הלכתי לארכיון…

 

עקירת הישובים בגוש-קטיף וצפון השומרון הייתה מבחינה רציונאלית, מעשה טירוף. איזה מנהיג נותן לאויב סוכריה מדינית כל כך מתוקה בתמורה לכלום? במיוחד כשיש אלטרנטיבה: הינתקות תמורת הסכם. “המתונים” הפלסטינים התחננו להסכם. מן הסתם הבינו שעקירה בלי הסכם, תחזק את יריביהם הפוליטיים. וזה בדיוק מה שקרה.

הטירוף הזה פער פצע עמוק ומדמם בחברה הישראלית, כשבמקביל- הוא החליש את כל מי שהשמאלנים רצו בחיזוקו, וחיזק את מי שהם רצו בהיחלשותו. יש הרבה שותפים לפשע המטורף הזה. הבולטים ביותר הם שלושה: המושחת אריאל שרון, האתרוגן אמנון אברמוביץ, והיועץ המשפטי מני מזוז. בניגוד גמור לדעתה של פרקליטת המדינה, החליט מזוז לסגור את תיק השוחד בפרשת האי-היווני.

שרון ידע, שאם מזוז יחתום על טיוטת כתב-האישום שכתבה ארבל, הוא עולה על מסלול המוביל למעשיהו. רק הבטחה למימוש הפנטזיה האולטימטיבית של אמנון אברמוביץ תציל אותו. אברמוביץ ידע שיש כאן הזדמנות חד-פעמית, וחייבים לשמור על המושחת, אפילו ממערכת המשפט, “כי רק שרון יכול”. הוא היחיד שהוכיח שאין לו בעיה לחצות קווים אדומים (לא עוצר באדום!).

מזוז ידע, שאם יחתום על כתב-אישום, לא תהיה הינתקות, מה שיכול להבעיר את חמתם של מיוחמי העקירה המרושתים בתקשורת. במקרה כזה, הוא עלול למצוא את עצמו משייט במערכת העיכול של בכירי העדר, בואכה מי אסלה. כי ככה הם מעצבי דעת הקהל: מי שלא הולך בתלם שתוו, זה רק שאלה של זמן עד שישופד.

מזוז סגר את התיק תוך שהוא מאשים את פרקליטת המדינה ב”סימון מטרה”, שזה בלשון העם “תפירת תיק”. ידעו נא אזרחי ישראל, שלדעתו של מזוז, בביהמ”ש העליון מכהנת שופטת ש”תפרה תיק”. עדנה ארבל שמעה והחרישה. לא בגלל שהסכימה עם הקביעה, אלא משום שכהונתה כשופטת בעליון גוזרת עליה איפוק.

ארבל יודעת, ש- “גוגל לא שוכח ולא סולח”. שזה מבחינתה: פרשת סגירת תיק האי-היווני עדיין פתוחה! הכתם המעיק הזה שהדביק בה מני מזוז, יוסר רק אם תשמיע את גרסתה. וזה יקרה, רק אחרי שתפרוש. בינתיים, הלכתי לארכיון, ודליתי כמה התבטאויות נגד החלטת מזוז לסגור את התיק! בחרתי קטעים מפי כאלה שלהערכתי דווקא תמכו בהינתקות…


להמשך המאמר ולסרטונים הנלווים לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הישג בינלאומי לתרבות הישראלית: אמן ישראלי זכה בפרס הראשון בתחרות יוקרתית

אריאל אילוז

לאחר האירוע : רשמים בעקבות יום ירושלים

אריק זיו ויזר

100 ימים של חסר

אריק זיו ויזר

על משבר,מנהיגות ומבט לעתיד

אריק זיו ויזר

געגועים למנהיגים של פעם

The Rotten Fruit of Diplomacy

Limor Samimian Darash
דילוג לתוכן