40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

האיום האיראני אמור להדאיג את כולם

כך אמר ח”כ זאב אלקין מהליכוד בעימות באולפן פוליטיקה עם ח”כ אראל מרגלית בערוץ 1


בעימות שנערך הערב באולפן “פוליטיקה” בהנחייתו של עודד שחר בין ח”כ זאב אלקין מהליכוד לבין ח”כ אראל מרגלית מהמחנה הציוני אמר ח”כ אראל מרגלית שראש הממשלה נתניהו הוא פוליטיקאי סוג ד. ח”כ זאב אלקין מהליכוד אמר בתכנית שהיה מצפה מהמחנה הציוני לתמוך כאיש אחד בראש הממשלה נתניהו בנושא “הגרעין האירני” ולחדול מתקיפה של ראש הממשלה בעת הזו.


“גם בימים של בחירות צריך לנקוט בקו של סולידריות עם ראש הממשלה בנושאים מהותיים לביטחונה של המדינה,כמו נושא הגרעין האירני” אמר אלקין. ח”כ אלקין רמז בדבריו בהתייחסו לנסיעת ראש הממשלה נתניהו ב-3 במרס לארצות הברית שהנסיעה עלולה להתבטל רק אם “ההסכם בין המעצמות לאיראן תתפוצץ. אז לא יהיה טעם בנסיעה לקונגרס”.


ח”כ אראל מרגלית אמר שהוא סבור שאין כל טעם והצדקה לנסיעתו של ראש הממשלה לנאום בפני חברי הקונגרס. “זו נסיעה מיותרת שגורמת נזק עצום ליחסי החוץ של מדינת ישראל מול ארצות הברית. ראוי היה שנתניהו יבטל את הנסיעה המיותרת הזו. נתניהו גרם נזק רב ליחסי הידידות והרעות עם הנשיא ברק אובמה. מנהיגים שאינם מסוגלים לשוחח באינטימיות זו בעיה קשה ביותר של נתניהו”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

עו”סים ומתפקדים לליכוד

אריק זיו ויזר

סגן השר לשעבר איוב קרא חנך סניף של הביטוח הלאומי

אלי חזן

בשקט. בבטחה. מאחורי הקלעים.

אלי חזן

בבית שמש חגגו את הגבורה עם השר ישראל כץ

אלי חזן

ניצחון לקבוצת עידו בחיפה

ליכודניק
דילוג לתוכן