26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

האזכרה למנחם בגין – כתב וצילם: דודו חיים.

אתמול יום א'  בשעה 15:00 התקיימה האזכרה השנתית במלאת 17 שנה לפטירתו של רה"מ ומנהיג הליכוד מנחם בגין ז"ל.
כמדי שנה האזכרה נערכה על קברו בהר הזיתים סמוך לקברי חבריו עולי הגרדום מאיר פיינשטיין ומשה ברזני הי"ד , בגין בצוואתו ביקש להיקבר לידם.

לאזכרה הגיעו בני המשפחה בראשות הבן ח"כ בני בגין, כמדי שנה היא החלה באמירת פרקי תהילים, קדיש מפי בני, א-ל מלא רחמים מפי יחאל קדישאי מזכירו האישי ואיש סודו של מנחם בגין והנחת אבנים על קברו. בנוסף נכחו: רה"מ המיועד בנימין נתניהו, ח"כ גדעון סער, ח"כ אופיר אקוניס, ח"כ רובי ריבלין, ח"כ מיכאל איתן,ח"כ דן מרידור,ח"כ ציפי חוטובלי, ח"כ מירי רגב, ח"כ איוב קרא, ח"כ דני דנון, רה"מ היוצא אהוד אולמרט. עשרות מותיקי האצ"ל שהגיעו מת"א, פעילי הליכוד בהם: שירלי אונגר, שמעון שלוש,דני כץ, אלי חזן, חני בלייוייס,רחל קרמרמן-מרידור,יצחק דויטש, עזרא כהן,יעקב מאור, נידאל איברהים מסג"ור.ואחרים. כל הכבוד לחכי"ם שהגיעו למרות מזג האויר החורפי, נקווה שבשנה הבאה תגיע הסיעה בהרכב מלא….



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף חולון ציין את ראש השנה בחצר ביתו של טל ברונשטיין

אריק זיו ויזר

צדוק כהן:אם נתניהו רוצה 2 מדינות שיקים קדימה חדשה

אריק זיו ויזר

סניף הוד השרון מארח את ח"כ יריב לוין

אריק זיו ויזר

הסתה בחסות הריאליטי/מאת:מיכל מנין

אריק זיו ויזר

ערוץ 10 חייב לשרוד

אריק זיו ויזר

ארנון גלעדי:"הזדהות תושבי יפו עם תושבי עזה פשע"

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן