29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

האזהרה של שכטר מעכו

ערן שכטר איננו מרוצה מהצהרת יו”ר הכנסת לגבי הדרישה להעדפת יוצאי צבא

לאחר דבריו של יו”ר הכנסת ראובן ריבלין צעירים ורבים בליכוד מבטאים כעס רב. זו היא אינה התבטאותו הראשונה של יו”ר הכנסת כנגד מדיניות הממשלה ומדיניות העדפות הציונית במרכזה מדיניות ממשלתית לתגמל את מי שתורם למדינה ונלחם בה במסגרת השירות הצבאי.

 

א רק שהדרישה להעדפת יוצאי צבא לקבלה לשירות הציבורי היא ראויה – היא אפילו הכרחית. במדינת ישראל בה השירות הצבאי הוא חובה וזאת לאור האיומים הביטחוניים המאיימים על המשך קיומה של המדינה, אין שום סיבה לתת פרס למי שהתחמק משירות צבאי מסיבה זו או אחרת ויותר מכך – יש לדאוג שכאלו לא יהיו חלק מהשירות הציבורי בישראל.

 

הצעת החוק כמו שהיא מהווה פשרה- המאפשרת שמירה על ייצוגיות גם למגזר המיעוטים ולכן היא אינה גזענית.

 

 

לאור כך – אני רוצה להודיע בצורה ברורה על דעתם של רבים וטובים בליכוד- מי שלא יתמוך בחוק זה – יראה את עצמו משוחרר מלייצג את הליכוד בעתיד ובהחלט מתמיכתם של רבים ובניהם צעירי הליכוד שתרמו למדינה ותורמים בשירות המילואים!

 

לגביי יו”ר הכנסת, לאור העובדה כי הוא מנסה לעשות הכל – כדי לזכות בקולות הערבים בחשיבה על תפקיד הנשיאות אני ממליץ להודיע כבר היום כי לא ייצג את הליכוד בהתמודדות על תפקיד זה כשיגיע זמנו – ואם לא יתקן את דרכיו, הרי שבעתיד גם הוא ישוחרר מייצוג ציבור תומכי הליכוד.

 

בברכה,

ערן שכטר

רכז צעירי הליכוד – עכו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עורו אחים עורו

אלי חזן

אבו מאזן מעולם לא עזב את דרך הטרור

עינר אביב

בלוף השוויון בנטל וצבא ההגנה לממלכת יהודה

אלי חזן

רודפים את לבני

אריק זיו ויזר

פרשת שלח לך : לראות את הטוב או את הרע

אלי כהן

ד”ר עמנואל נבון : “אני קורא להצביע בעד חוק ההסדרה”

אלי חזן
דילוג לתוכן