23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

האדם שהאשים את אנשי הליכוד בצ’חצ’חיזם ב – 1981 התברר כצ’חצ’ח של 2009. – יומן פוליטי-אריק זיו

לבני חותרת תחת המדינה, לצמן דואג למתים,ושהחיים ילכו לעזאזל, דודינקה הצחצח הבריון, רכזים במצודה כפעילות או שוחד. בין לבני לנתניהו באופוזיציה

תאוות השלטון של לבני מעבירה אותה על דעתה. בקדנציה הקודמת הגיע נתניהו כעוף מרוט לתפקיד יו”ר האופוזיציה. אולם מסתבר בפרספקטיבה של שנים כי בין נתניהו ללבני ישנם פערים אתיים ברורים. נתניהו גילה אחריות וגיבה את הממשלה באירועים ממלכתיים. זכורים יותר מכל גיבוייו לממשלת אולמרט בעת מלחמת לבנון השנייה ובעת מבצע “עופרת יצוקה”. אך ליבני איננה נתניהו. היא מרגישה את המלכות באופק. כזכור היא נגעה בה והיא רוצה לממש אותה. לבני איננה ממלכתית ולפיכך היא מנסה לבזות את נתניהו פעם אחר פעם בכך שמגבה את הצד האמריקאי. מילא על ידי מילים אבל גרוע מכך, לבני מנהלת מערכת לחץ יזומה על מדינת ישראל מהממשל האמריקאי. הליכוד רגיל לתהליכים הללו. כך פעל השמאל לאורך השנים רק כדי להפיל את ממשלות הימין. לבני ממשיכת השמאל.
לך לבני יש אולי 2 מדינות לנו יש רק מדינה אחת.

הביזיון של הרב ליצמן

השבוע היה דיון בועדת הבריאות בראשות ח”כ חיים כ”ץ על המבנה הממוגן של בית חולים ברזילי. לאחר שנים הצליחו בבית החולים לקבל אישורים וכן גם מימון להקמה של מבנה ממוגן לבית החולים הנתון לאיומי הרקטות מרצועת עזה.
מה עוצר את הבניה ? קברים. קברים אשר ברור כי הם מהתקופה הביזנטית ואינם של יהודים. ובכל זאת, לאחר דיונים גם הרבנות הבינה כי צריך פיתרון והוסכם כי הקברים יועברו למקום אחר.
אך הרבנות איננה מספיקה לסגן השר ליצמן והוא מצא דרך לעצור את הבניה. והמבנה הממוגן יבנה במרחק משאר הבניינים של בית החולים במגרש החניה. ברור כי זהו תהליך שאמור לקבור את הבניה של המבנה הממוגן.
ח”כ ציון פיניאן אמר כי במידה ולא ייבנו במקום המיועד אלא יחפשו חלופה אחרת, המתים יקומו לתחייה לפני שיבנה המבנה הממוגן”.

מי כאן הצ’חצ’ח ?

השבוע נפל דבר דודו טופז [דודינקה כפי שמני פאר מכנה], הודה כי הפעיל בריונים נגד אנשי תקשורת, רק מכיוון שנס ליחו בקרב הציבור.
מייד העלו את ההופעה של המתנשא מצפון תל אביב שהופיע בבחירות 81 וכינה את תומכי הליכוד צ’חצ’חים.
מאז 77 אנו עדים לרדיפה תקשורתית כנגד אנשי ליכוד. כל עונשם היה שהעם רצה מהפך מהשלטון המתנשא של השמאל הישראלי. טופז הוא בבואה של אנשים שמרגישים שהם המדינה והכל שייך להם.
לטופז היו ימים טובים מאוד אך הוא לא ידע גבול מהו. את טופז הכרנו כאשר ראינו אותו ערב ערב על המרקע – ערוץ אחד ואחרי כן ערוץ 2 וכן, וההתרסקות בערוץ 10
הברנז’ה נהגה בו בסלחנות. בדיוק כפי שנוהגים בחברים הטובים. היו לטופז לכאורה חשדות להטרדות כנגד עובדות. טופז פיתה לכאורה ילדות מתחת לגיל 18 אך לטופז הכל נסלח.

עכשיו מתברר כי הברנז’ה טעתה כאשר חיבקה את טופז. עם נורמלי לא היה מקבל אותו כאשר חזר לקידמת הבמה בפליטת הפה “צ’חצ’חים”. עם נורמלי היה מוקיע אותו כגזען קטן ועלוב.
אך יום יום אנחנו משלמים את פרי הביאושים כאשר מתברר כי טופז הוא בריון עלוב אשר תכנן ומימן את ההתקפות הרצחניות כנגד בכירים בתקשורת הישראלית. יותר מכך טופז דאג לפוצץ את פניה של שירה מרגלית.
תאמר לי מני האם דודו הוא דודינקה או דון טופז ?
האדם שהאשים את אנשי הליכוד בצ’חצ’חיזם ב – 1981 התברר כצ’חצ’ח של 2009.

רכזים

השבוע שוב עשה שלום שלמה כדי לפרק את הקבוצה שמובילה לשינוי השיטה של הבחירות לאחר שגורמים בליכוד החלו להציע לחלק מהם את תפקידי הרכזים במצודה.
אחד הפעילים אמר לליכודניק ש”שלום אולי לא מבין שצריך לעבוד ולא לנסות לשחד כמה פעילים”.
קודם כל שיתחיל לענות לטלפונים, ואחר כך נראה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יומן פוליטי: האם יאיר נתניהו בדרך לפוליטיקה?

אריק זיו ויזר

צדק חברתי מבית החבובות !

אריק זיו ויזר

מיזוג עוקף מרכז

אריק זיו ויזר

הדחלילים ועמידרור בלשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

הדרך המשותפת של סער ושפר נמשכת

אריק זיו ויזר

אלקין – שומר החותם של הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן