23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הַיּוֹם שָׂרָה הַקְּטַנָּה נִפָּגש בְּצֵאתִנו לַמִּלְחָמָה

שטייניץ איש ישר דרך, הימין מגיב בהפגנות על פ"ת, ערוץ 20 לא יסגר, נילי יש רק אחת.


אני מכיר את השר יובל שטייניץ כבר המון שנים. השבוע הוא עלה שוב לכותרות ובהקשר שלילי : התפוצצות הפרשה שבה מקורביו נחשדים בקשר עם גנור.

ברור לכולם כי יובל לא מעורב. יובל הוא באמת אחד האנשים הצנועים שאני מכיר. עליו אפשר לומר שהוא רואה תמיד את הטלוויזיה רק כמרואיין : האיש אינו מחזיק טלוויזיה בבית. כך סיפר לפני מספר שנים בשיחה.
בכל הקריירה שלו יובל היה ממחנה נתניהו. הוא מעולם לא זיגזג. אין לי ספק שאם היה מגיע אליו מי ממקורביו והיה אומר לו משהו על נושא שנמצא בתחום השחיתות שטייניץ היה זורק אותו מכל המדרגות. בניגוד ללא מעט שרים, כל מי שהיה בצוות שלו נמצא כבר שנים. אין ספק כי בעת פרסום הפרטים יובל היה בשוק. המכה היא קשה לו מאוד. יובל מרגיש כי אלו שהיו אנשי אמונו חטאו ופגעו בעיקר בו ובתדמית שלו.
התוצאה היא הרסנית כי יובל ראה את עצמו כמי שיכול להחליף את נתניהו ולכל הפחות הוא יהיה חלק מההנהגה הבכירה של הליכוד. עכשיו, נראה כי המכה חזקה והשאלה מה יעשה.


שרה נתניהו
הַיּוֹם שָׂרָה הַקְּטַנָּה
נִפָּגש בְּצֵאתִנו לַמִּלְחָמָה
אֶת צדקתך לְכוֹנֵן
מול רודפיך משמאל והתקשורת.

החל מיום שישי אנו יודעים בדיוק על מה כתב האישום. עכשיו, פרקליטי נתניהו מכינים את השימוע ליועץ המשפטי והם בטוחים בחפותה של שרה נתניהו. הם הם לא יהיו מוכנים לעסקת טיעון, זאת למרות שבפרקליטות כבר תידרכו את התקשורת שהם יסכימו לעסקת טיעון שבה שרה תשלם איזה סכום וכך תיגמר כל הפרשה. נשאלת רק שאלה אחת : אם בפרקליטות השקיעו כל כך הרבה בנושא, מדוע הם רוצים לגמור בעסקת טיעון ?
אותי יותר מעניין מדוע הפרקליטות לא השקיעה בחקירת החברה שלהם, רות דוד, עשרה אחוז ממה שהשקיעו בפרשת הארוחות? מדוע לא ניתן לפישר מעמד עד מדינה כדי לרדת לחקר האמת?
מה שנראה לי הוא שהפרשה של רות דוד חמורה יותר מכל הפרשות שהיו במדינה.
ואין מי שיבדוק האם כל האובססיה שלהם נגמרת בזה? מדוע לא נחקר הקולגה שלהם סגלוביץ שלפי פרסומים חיבל בחקירת אשכנזי כאשר נפגש איתו לתדרוך?
כלומר, צודק בועז גוטמן כאשר הוא מציין כי החקירות הן חקירות פוליטיות. האם לא צריכה הנשיאה החדשה של בית המשפט העליון לקרוא לבדק בית במערכת המשפט בישראל? בדק הבית צריך לכלול את בתי המשפט, הפרקליטות ואגף החקירות.


הפגנות פ"ת
עכשיו יוצאים כמה מובילי דעת קהל בעיתונות נגד ההפגנות. הם מסבירים כי זה מיצה את עצמו, הם היו כל הזמן בעד אבל עכשיו הם נגד. יש לכך רק סיבה אחת :הם מבינים כי לאחר ההפגנות בפ"ת נפתח עידן של הפגנות בירושלים מול שופטי בית המשפט העליון ונגמר עידן שהימין בישראל ישב בשקט על פסיקות הזויות של העליון. נגמר עידן שבו הכנסת מחוקקת והשופטת מוחקת.
הימין רוצה צדק נקודה.
כבוד השופטת חיות תצטרך לדעת שאנחנו לא ניתן לה שקט יום אחד.
מאחלים לך בהצלחה בתפקיד אבל לא נשתוק על העוולות של בית המשפט.


ערוץ 20
כאשר ערוץ 10 עמד להסגר , נתניהו הואשם ברצון שלו לסגור את הערוץ כי הם מבקרים אותו. עכשיו עומדים לסגור את ערוץ 20 על הרבה פחות ממה שהיה בערוץ 10, אבל אנו שומעים רק דממה מכיוון כל אלה שדיברו על חופש הביטוי . רק לתזכורת כי אם נתניהו היה מוחל לערוץ עשר על זה שלא רצו לשלם חוב לרשות השנייה , היום היו מאשימים אותו כי הוא וויתר לערוץ 10 כי הוא קיבל מתנות מאחד הבעלים של הערוץ. אז קודם כל, הייתי מצפה מכל הערוצים שידרשו מהרשות השנייה לנהוג מול ערוץ 20 כבית הילל ולא כבית שמאי.
היה ולא אולי צריך לפנות לבג"צ שיהיה דין אחד לכולם. לא יכול להיות שערוצי השמאל מתנהלים ללא ביקורת ועד שיש ערוץ אחד ימני מנהלים נגדו מאבק, גם הרפורמים.
אם יש כל כך הרבה רפורמים במדינה אולי שיקבלו זמן מסך בערוץ 10 או ערוץ 2, או שיקימו בתאגיד הבזבזן שעת רפורמים.
אין לי ספק שיוכלו להצמיד רפורמים בהרצה, הרייטינג שלהם ישאף לאפס, אך הם רוצים לקבל רייטינג על הציבור המסורתי בישראל.
הפיתרון הוא פשוט להוריד רגולציה, לתת לכל מי שרוצה ערוצים לשידור, ומי שיהיה טוב ישרוד.
ולגבי תאגיד השידור הציבורי : מכיוון שהוא בקו של תאגיד אנרכיסטי שמאלני, יש לפצל אותו ולהקים תאגיד ציבורי לאומי כאשר התקציב יחולק באופן שווה.


נילי יש רק אחת
תזכרו את השם נילי אהרון. היא עוד תגיע רחוק, צעירה מירוחם עם אנרגיות בלתי נדלות. היא הרוח הפעילה בדרום שהצליחה להרים סניף חדש בירוחם.


השבוע התקיימה פתיחה היסטורית של סניף הליכוד בירוחם. כ – 200 פעילות ופעילי ליכוד מכל רחבי הארץ ומירוחם הגיעו לפתיחה החגיגית וההיסטורית של סניף הליכוד בירוחם. לאחר כ- 30 שנים בהם לא היה סניף רשמי ופעיל של תנועת הליכוד בירוחם, ביום שלישי האחרון נחנך הסניף המחודש בהשתתפותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב וראש העיר דימונה בני ביטון. במשך כשנתיים עמלה נילי אהרון הפעילה המרכזית בירוחם יחד עם חבריה והפעילים הבולטים ביותר בירוחם- כפיר אבידן פיני אבידן שמעון סוויסה וויקטור דמרי על חידוש הפעילות הליכודית בעיר. לאחרונה החלו במפקד גדול שעליו אמון הפעיל המרכזי שלומי פרץ. לאור התחדשות הפעילות מנכל הליכוד החדש מר צורי סיסו ועוזר ראש הממשלה עומרי אקוניס גילו התעניינות בפעילות השטח של חברי הליכוד בירוחם, ולאחר פגישה לפני כחודשיים החליטו בצעד אמיץ וחסר תקדים להקים מחדש את סניף הליכוד בירוחם. הפתיחה ההיסטורית שהתקיימה ביום שלישי האחרון החלה בשיר מרגש מאת הזמיר הירוחמי זוכה בית הספר למוזיקה, נועם דדון. בהמשך בירך ראש העיר דימונה את פעילי הסניף ואף קרא להם לקחת את המושכות להנהגת העיר ירוחם היות והליכוד לא נמצא בכס ראש העיר מזה כ15 שנים. השרה רגב לא חסכה במחמאות לנילי אהרון שהייתה גם קצינה תחת פיקודה של השרה רגב בדובר צהל. באירוע המרגש לקחו חלק ראשי סניפים מכל איזור הדרום בניהם באר שבע, דימונה, אשקלון, שדות נגב חולון ועוד פעילים רבים ובולטים שהגיעו מכל רחבי הארץ. גם חבר הכנסת דודי אמסלם שנבצר ממנו מלהגיע בשל אזכרת השבעה של ידידו הקרוב ויועצו דוד עמר ז"ל שלח ברכה חמה לחברי הסניף
לבסוף בחרו חברי הסניף המתחדש להעניק תעודות הוקרה לפעילים הותיקים בניהם חבר המרכז בבר אבידן ממייסדי הליכוד בירוחם וויקטור הנרי דמרי חבר מרכז ופעיל בולט בסניף בעבר ובהווה, וכמובן אביה של נילי אמנון אהרון פעיל מרכזי ממגזר העולים בירוחם בעבר ובהווה.
מדובר באירוע חשוב, כבדרך קבע הליכוד זוכה בפער ניכר בכל מערכת בחירות בכ-40% מקולות הבוחרים וכעת עם פתיחת הסניף והחייאת הפעילות, ניתן יהיה לחזק את השטח ולהגיע לכמות עצומה של מתפקדים אוטנטיים ליכודים ונאמנים. ראש הממשלה שלח את ברכתו וביקש למסור מסר לכל פעילי הליכוד בירוחם, על כך שהוא מברך על המהלך החשוב הזה וגאה בפעילות של חברי הסניף ואף קורא לתושבים נוספים להתפקד לשורות הליכוד.
את הטקס סיימו בריקוד מרגש של להקת מחוח מודרני מקהילת העברים בדימונה. האירוע המרגש שהיווה את האותנטיות האמתית והיה בלב שכונה ותיקה בירוחם החזיר לכולם את הברק בעיניים ואת הגאווה הליכודית.
השילוב המרענן בין הצעירים לותיקים בסניף מהווה דוגמא ליצירת בסיס חזק לסניף עוצמתי, חברי הסניף הצעירים. גם התמיכה הרחבה של פעילים רבים וראשי סניפים מכל אזור הדרום, הופך את הנגב כולו לכוח משמעותי אלקטוראלי המגובש בליכוד. סניף זה הוא השני שנפתח מזה תקופה ארוכה והוא מסמל תקופה חדשה של החייאת השטח.
חברי הסניף מבטיחים להמשיך ולפקוד חברים חדשים וכבר בחודש הקרוב עתידים לארח את בכירי השרים בסניף החדש בירוחם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תודה ניקי היילי

אריק זיו ויזר

משטרה בהפרעה !

אריק זיו ויזר

ארד , קם ומיצוי הדין

אריק זיו ויזר

חניקת ברק – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

הברקים תהיו סילבנים

אריק זיו ויזר

הנשיא בדרך החנינה המופרכת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן