30.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ד”ר עמנואל נבון מתמודד על משבצת העולים בליכוד

 ד”ר עמנואל נבון הודיע על התמודדותו על משבצת העולים בליכוד בפריימריס הקרובים.

“אני מאמין כי דרך הליכוד היא הנכונה והמתאימה ביותר עבור המדינה, וכדי לחזקה עלינו למשוך קהלים נוספים שלא הכירו או לא מצאו את מקומם בליכוד” אמר ד”ר נבון, “פוטנציאל העלייה המשמעותי ביותר כיום נמצא בתפוצות צרפת וארה”ב, והשמעת קול הליכוד בקרב קהלים אלה יעצים את כוחה של הציונות”.

 

ד”ר עמנואל נבון הוא ראש החוג למדע המדינה ולתקשורת במכללה החרדית בירושלים, ומרצה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטת תל-אביב ובמרכז הבינתחומי הרצליה. שימש בעבר כמנכ”ל הרשת העסקית לשיתוף פעולה בינלאומי (רשת של אנשי עסקים פרו-ישראלים), וכשותף מייסד של קבוצת נבון-לוי בע”מ (חברת ייעוץ לקידום פרויקטים ישראלים לפיתוח האנרגיות המתחדשות באפריקה).

ד”ר נבון מרצה ברחבי העולם והופיע בין השאר בקונגרס האמריקאני, באוניברסיטת ג’ורג’טוון, אוניברסיטת קולומביה, American Enterprise Institute, AIPAC, בפדרציות היהודיות בצפון אמריקה, בבתי ספר למנהל עסקים בפריס ובמונטריאול, בכנס הרצלייה, באורט, ב CRIF, ב Stand With Us, ובקהילות יהודיות מובילות בארה”ב, קנדה, צרפת, ובלגיה.

ד”ר נבון פרסם ספרים ומאמרים רבים בכתבי עת ובעיתונים מובילים, והוא מתראיין באופן קבוע בכלי תקשורת בארץ ובעולם. בשל הופעתו הרהוטה וכתיבתו החדה למען ישראל ברחבי העולם הוא כונה “הקול החדש של ישראל”.

ד”ר נבון חבר הנהלה בפורום הבינלאומי של הכנסת, חבר בוועדה המייעצת של מכון EMET(בוואשינגטון), ועמית בכיר במרכז לתקשורת בינלאומית באוניברסיטת בר-אילן, ויועץ בכיר בחברת הלוי-דווק ושות’ ייעוץ כלכלי.

ד”ר נבון נולד ב- 1971 בפריס, צרפת. למד בבית ספר בריטי והוא בוגר במנהל ציבורי מהמכון ללימודים פוליטיים בפריס, אחת האוניברסיטאות היוקרתיות באירופה.  בשנת 1993 הוא עלה לארץ והשלים תואר שני ודוקטורט ביחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נשים, בואו נשים את הדברים על דיוקן

אריק זיו ויזר

החזית הציונית של שמעון גפסו בנצרת עילית

אלי חזן

צעירי הליכוד חסרי תועלת

אריק זיו

קונה את הליכודניקים בנזיד עדשים

עינר אביב

מרמור בעקבות החלטת בית הדין האחרונה

אריק זיו ויזר

ד”ר גיא בכור ב’ליכודיאדה’: אל לנו להתערב בסכסוכי העמים מסביבנו

אריאל אילוז
דילוג לתוכן