32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

ד"ר לאה נס בישוב אפרת: "הגעתי לכאן על מנת לחזק את התושבים"

סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס, ביקרה אתמול בישוב אפרת ודנה עם ראש המועצה על מצבם של קשישי הישוב. במסגרת ביקורה, ד"ר נס גם בחנה מקרוב את השפעת הקפאת הבנייה.

אתמול (יום ג') הגיעה סגנית השר לענייני גמלאים, ד"ר לאה נס, לביקור בישוב אפרת, שבגוש עציון. סגנית השר ובכירי המשרד ביקרו בתערוכת "מיליון וחצי כפתורים" בבית הספר שבישוב, לזכרם של כ-1.5 מיליון ילדים, שניספו בשואה. לאחר מכן נפגשו עם ראש המועצה עודד רביבי ועם מנהלי שירותי הרווחה של הישוב אפרת, שמעו סקירה על מצב האוכלוסיה הותיקה באפרת ובחנו דרכים לשיתוף פעולה נוסף בין מועצת אפרת למשרד לענייני גמלאים.

ד"ר לאה נס: "היה חשוב לי לבוא לפה ולחזק את תושבי אפרת. הישוב אפרת מצוי בלב הקונצנזוס הישראלי ועם זאת סובל מהקפאה מתמשכת. אפרת הנה בירת גוש עציון, ולכן ראוי כי היא תפרח, תצמח ותתקדם ככל עיר ואם בישראל".

בהקשר לטיפול באוכלוסית האזרחים הותיקים, אמרה ד"ר נס: "אפרת אמנם ישוב יחסית צעיר, אשר אוכלוסיית שיעור אזרחים הוותיקים מהווה כ4% מכלל התושבים, אך בישראל כולה האזרחים הוותיקים כיום מהווים כעשרה אחוז מן האוכלוסייה, ומנתוני הלמ"ס עולה כי בתוך עשרים שנה, אוכלוסיית בני השישים וחמש ומעלה תכפיל עצמה. זהו תהליך רציני שמדינת ישראל עוברת, אשר ישפיע דמוגרפית, חברתית וכלכלית על המדינה כולה. לכן נדרשת הערכות מחודשת לכל תחום הזיקנה בישראל, תוך  תכנון והיערכות של כלל המערכות לטווח הארוך".

(קרדיט לתמונה- אלי שטיין)



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר ביקר במפעל "פיניציה אמריקה ישראל" שבגליל

אריק זיו ויזר

כ-100 ישראלים יסבירו את ישראל בקמפוסים המרכזיים ברחבי העולם

אלי חזן

השר כ"ץ מתנגד להפסקת האש: "זו עסקה טובה לחמאס"

אלי חזן

גולת הכותרת של גילה גמליאל לציבור הצעירים

אריק זיו ויזר

אביעד ויסולי במכתב נגד מינוי שושני למנכ"ל משרד החינוך

אריק זיו ויזר

ימין חייב להיות מסורתי או דתי? חומר למחשבה

דילוג לתוכן