26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

“דרך הליכוד מאז ומעולם הייתה גם דרכי האישית”

הבחירות לראשות צעירי הליכוד בעוד פחות משבועיים. עומרי אקוניס מסביר לליכודניק מה הוא מציע ולאן יוביל את הצעירים 

 

מה תנועת הליכוד מסמלת עבורך אישית?

“תנועת הליכוד היא הבית הפוליטי שלי מילדות ועד היום. דרך הליכוד מאז ומעולם הייתה גם דרכי האישית, ואני מאמין שזו הדרך שבה צריך ללכת כשבאים לקבל החלטות בנוגע לנעשה במדינה”.

מהו חזונך לגבי ארגון צעירי הליכוד ומהם הצעדים שבהם תנקוט ע”מ להחזיר את הכוח לצעירי המפלגה?

“ראשית, נפעל בתוך המפלגה עצמה להחזיר את ההכרה במוסד הצעירים וביוקרתו החל מראש הממשלה, שרים, ח”כים, ראשי סניפים ופעילי השטח של המפלגה, זאת ע”מ לחזור לראש סדר העדיפויות המפלגתי הן בנוגע לפעילותו היומיומית של המוסד והן בנוגע לחשיבותו בבחירות הכלליות לכנסת. יש להבהיר כי רק דרכינו הצעירים ניתן יהיה לגייס מצביעים חדשים. המטרה המרכזית של הפעילות תהיה להעלות סדר יום לאומי כפי שעשה המוסד הזה בעבר, הן בפן המדיני-ביטחוני והן בפן החברתי-כלכלי”.

 

כיצד צעירי הליכוד בהנהגתך יביאו קולות חדשים או יחזירו קולות ישנים לתנועת הליכוד?

“נדאג לפעילות ענפה בכל חלקי הארץ – צפון, דרום, מרכז, יהודה ושומרון כדי להחזיר מצביעים מתנדנדים הביתה. במסגרת פעילות זו יושם דגש על פעילות בקמפוסים מאחר והשקפת העולם של מצביעים צעירים רבים מושפעת באופן ישיר מהנעשה באקדמיה, נדאג להביאם לשורותינו ע”י מפקד מקיף של צעירים בין היתר באמצעות התאים הסטודנטיאליים שלנו.

התאים עצמם יהפכו ממוסדים יותר עם מדרג תפקידים מוגדר וכל התאים יהיה בעלי שם אחיד. כמו כן, אגף הנוער שלנו יוקם מחדש ע”מ לקדם מנהיגות עתידית כחלק ממשנתו של אבינו הרוחני זאב ז’בוטינסקי שטען בצדק כי בלי נוער לא תיתכן שום תנועה”.

 

כיצד תפעל לאיחוד השורות ביום שלאחר הבחירות?

“תכנית העבודה בקמפיין הינה תכנית מסודרת שכל חברי המטה עובדים לפיה. עם זאת, כל החלטה צריכה לבוא בתזמון המתאים וההחלטה לצאת בראש חוצות עם שלטי התמיכה נתקבלה גם היא ע”י כלל חברי המטה בדיוק בזמן שתכננו מראש. גם ההחלטות על תכנית העבודה של אחרי הבחירות נתקבלו במשותף. כך אני עובד לאורך השנים בכל המקומות בהם אני נמצא וכך גם יהיה ביום שאחרי הבחירות והניצחון בעזרת השם”.

 

כיצד ישפיעו צעירי הליכוד בשיח הציבורי האקטואלי בתחום הביטחוני, הכלכלי והחברתי?

“ראשית, כל הפעילים הצעירים שלנו ישתתפו בקבלת ההחלטות תוך הקמת וועדות לפי תחומי עניין. לפי החלטות אלו נצא לשטח ולתקשורת באופן מסודר במטרה כאמור לעצב סדר יום לאומי באופן שוטף לאורך כל השנה”.

 

לסיום, מהו המסר המרכזי שלך לקוראים ולמצביעים?

“עם סיום הבחירות צריך לאחד את השורות. בסופו של דבר כולנו חלק מאותה תנועה וכולנו מחזיקים באותה השקפת עולם פוליטית. יש להבין שאין נוסחאות קסם – רק עבודה סיזיפית תביא עמה תוצאות ולכן לאחר היבחרי אזמין את כולם להצטרף לעשייה ולהוביל יחד את מוסד צעירי הליכוד לגבהים חדשים”.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קינן עתר לוועדת הבחירות של הליכוד

אריק זיו ויזר

המופע של מרידור וגמליאל אצל אגף הצעירים בליכוד

אריק זיו ויזר

תא לביא נגד הריסת ביתו של רסן רועי קליין זל

אריק זיו ויזר

צעירים לוקחים אחריות עלו להר הבית

אלי חזן

הליכוד חוזר לאונ’ ת”א

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן