18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דרישה מח”כ משה כחלון לכינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם עם מפלגת העבודה

חברי מרכז הליכוד בפורום “נאמני ארץ ישראל בליכוד” וב”פורום לשמירת ערכי הליכוד” מתנגדים נחרצות להסכם הקואליציוני בין הליכוד ומפלגת העבודה ודורשים את כינוס מרכז הליכוד לדיון והצבעה עליו.

ההסכם עם מפלגת העבודה, אשר מאמץ הסכמים קודמים של ממשלות השמאל (כגון “הצהרת אנאפוליס” ו”מפת הדרכים”), עומד בסתירה מהותית לסעיף 1ב לחוקת הליכוד הקובע כי “הליכוד יפעל לשמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, ולהתמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם.”

כמו כן, סעיף “ההסכמים הקודמים” בהסכם עם מפלגת העבודה סותר לחלוטין את החלטת מרכז הליכוד ממאי 2002 כי “לא תיכון מדינה פלשתינאית ממערב לירדן”. להזכירך, החלטה זו עומדת בתוקפה ומחייבת את כל מוסדות הליכוד, כולל יו”ר התנועה וחברי סיעת הליכוד בכנסת.

עפ”י ס’ 50 לחוקת הליכוד מרכז הליכוד הינו המוסד העליון של התנועה, והוא רשאי להחליט בכל ענייני התנועה. לפי ס’ 147 לחוקת התנועה, כל גוף של התנועה יזומן על ידי היו”ר שלו.

לפיכך הינך מתבקש לזמן בדחיפות את מרכז הליכוד לדיון והצבעה על ההסכם הקואלציוני בין הליכוד למפלגת העבודה.

נא הודע לכל הגורמים המעורבים בהסכם עם מפלגת העבודה, בליכוד ומחוצה לו, כי רק אישור (או דחיית) ההסכם הנ”ל ע”י מרכז הליכוד יחייב את הליכוד או את נציגיו בכנסת ובממשלה.

במידה ולא תודיע ביומיים הקרובים על מועד לכינוס המרכז, ניאלץ לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו לאכוף את כינוס מרכז הליכוד.

לפרטים נוספים – אביעד ויסולי, עו”ד
רח’ דישראלי 36, חיפה
טל’: 8112099 – 04 5791746 – 050
פקס: 8243490 – 04



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רוב של חילונים במפגש המטה החרדי בליכוד

אלי חזן

חג שמח לאחינו הדרוזים, צ’רקסים, בדווים ומוסלמים

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:ויגש סערות עוזי ואייל ארד/מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

המאבק הציוני בפוסט-ציונים האמריקנים / מאת: ח”כ דני דנון

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באר שבע למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הליכוד הגיע לטבריה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן