39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

דרור אטרי מדווח מדובאי: באנו להעמיק קשרי ידידות ושת”פ עסקי

דרור אטרי, נשיא איגוד לשכות המסחר בירושלים, מדווח ל”ליכודניק” מנסיעת העסקים שהוא עורך בדובאי ביחד עם נציגות של 12 חברות ישראליות מתחומי תיירות, חקלאות, הייטק, סייבר, מדע, מסחר והשקעות.
“זוהי התחלה של ידידות מופלאה”, הוא מדווח בהתרגשות רבה, שמורגשת מעל מסך הווצאפ; “יש רצון גדול של המקומיים להיפתח לשווקים חדשים, במיוחד עם ישראל, ולקדם יחדיו את הכלכלה והעסקים בין המדינות”.
מטרת הנשיאה, לפי אטרי, היא להעמיק את קשרי הידידות ושיתופי הפעולה העסקיים עם בכירי הנסיכות, הממשל והקהילה העסקית בדובאי.

אין ספק שמדובר בפריצת דרך של ממש עבור רבים בקהילה העסקית בישראל אשר חושבים על האופן בו יוכלו גם הם ליטול חלק ממערך שיתופי הפעולה שרוקמים עור וגדים בימים אלה ממש, לאחר שנחתמו הסכמי שיתופי הפעולה בין ישראל לבין איחוד האמירויות.
“יצאתי מפגישה עם השייח ג’ומעה אל מכתוםף הנשוי לאחות-למחצה של מלך דובאי שעסקה בהצגת פעילותיה של לשכת המסחר בירושלים ובחינה של מיזמים משותפים שנוכל לקדם ביחד” מדווח אטרי, ממש בדקות אלו מדובאי.
נזכיר, כי רק לאחרונה ציין שר המודיעין, אלי כהן, כי צפויות להיכלל מדינות נוספות באפריקה ובאסיה תחת הסכמי נרמול היחסים והשלום בינן לבין ישראל.
נאחל הצלחה רבה לעוסקים במלאכה ונתפלל לשגשוג והצלחה, אינשאללה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בחזרה ל – 73′ – פרק שלישי : מקהלת העבדים הליכודניקים*

אלי חזן

הפלסטינים הצליחו להתקבל לאינטרפול

אביגדור הדר

מגל ועד צ’יקו

אריק זיו ויזר

סוכנות הדירוג מודי׳ס הודיעה: דירוג האשראי של ישראל ירד

רועי אזולאי

שלומי וריאט מתמודד הגליל ועמקים

מערכת ליכודניק

יריב לוין “צריך לחץ ציבורי כבד כדי לטפל במערכת המשפט”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן