22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
אלי חזן

דפני ליף ואלי ישי מציגים : אווילות שימושית

הלכה הזרזירה אצל העורב – כך ניתן יהיה להגדיר את תוצאת המפגש בין דפני ליף לשר הפנים אלי ישי

מה תגידו על הברית החדשה – תרתי משמע- בין מעודד ההשתמטות החרדי שר הפנים אלי ישי לבין המשתמטת ומעודדת ההשתמטות דפני ליף ?

קודם כל בואו נתחיל מהפמיניסטיות : שום תגובה לכך שליף אמרה על ישי ש"הוא יצא גבר". מה הן היו אומרות למשל, בואו נניח לשנייה שלמשל ראש הממשלה בנימין נתניהו היה אומר על ישי שהוא יצא גבר לאחר שהם סגרו הסכם קואליציוני נמוך מהמחיר שציפי לבני הסכימה לשלם לש"ס?

נו, חבל להרחיב במילים… לרבניות מותר …. בדיוק כשם שענת גוב וחברותיה חברו לציפי לבני בבחירות בשם מעמד האישה למרות שלבני הצביעה קונסיסטינטית כנגד חוקים המיטיבים עם נשים, כך נעדר קולן הפעם.

 

אבל מה שבאמת מעניין הוא החבירה של ליף לאלי ישי המעיד באמת כי המחאה שלה לא הייתה על זכויות מעמד הביניים אלא שהיא בכלל הוליכה את המפגינים התמימים שולל. שהרי, כך כתב היום בצדק בעיתון "הארץ" נחמיה שטרסלר על מסקנות טרכטנברג והבעיה של ש"ס  :

 

"זה בדיוק מה שמרגיז את ש"ס. שם לא מוכנים לקבל את המלצות טרכטנברג שמכרסמות קצת בהטבות האדירות שמקבלים החרדים, הן בתחום הדיור והן בנושא התקציב לישיבות. הוועדה ממליצה לממן רק מיעוט מקרב הלומדים בישיבות, רק את המתאימים ביותר, ולא את כל עשרות האלפים בלי הבחנה. היא אף ממליצה לחייב את בתי הספר החרדים ללמד "לימודי יסוד מכשירי תעסוקה" – מלים מכובסות ל"לימודי הליבה". והכי מרגיז את ש"ס זה הניסיון לשנות את הקריטריונים ל"דיור למשתכן", כך שפחות חרדים יקבלו דירות מסובסדות, ויותר צעירים עובדים".

 

ומה עשתה דפני ליף ? הלכה לישי ועוד טענה שהוא גבר. מה נאמר ? גבר גבר. שהרי גם ליף וגם ישי באים מעמדות הגובלות באנטי ציונות, גם ליף וגם ישי רואים בצה"ל גוף בעייתי, ועל פי הרושם שלי גם ליף וגם ישי מתייחסים לאוכלוסייה היצרנית והלא בטלנית בארץ כאל סרח עודף.

 

ודווקא ליף, שזכתה להגנה גורפת מפני בעלי העניין לאחר ששרון גל שאל אותה בעיקשות אמיצה של עיתונאי הוגן והגון על השירות בצה"ל, חברה לישי.

 

פעם המונח "אידיוטים שימושיים" שימש לתיאור הטמבלים הליבראלים במערב שתמכו במשטר הרצח הבולשביקי. בן דרור ימיני כתב שאף על פי שהמשפט מיוחס ללנין, לא ידוע אם הוא באמת אמר אותו. בפרפרזה לא יהיה זה מופרך לומר שדפני ליף היא האווילית השימושית של אלי ישי.

מה הבעיה ? שזה בא על חשבוננו.

כן.

אנו משלמי המיסים, המשרתים בצבא, תומכי מדינת ישראל.

 

בלשון אחרת ניתן לדמות את ישי ואת ליף למעגל הקיצוניות האידיאולוגי הקובע שנאציזם וקומוניזם הן בעצם אידיאולוגיות לא סותרות אלא אידיאולוגיות דומות, אידיאולוגיות טוטליטאריות הרסניות. שתיהן התחרו במצעד הרג האנטי דמוקרטי. אז נכון, לא ליף ולא ישי אינם חלילה שייכים לאידיאולוגיות המטורפות הללו אבל שיתוף הפעולה הקלוקל בין השניים – יוצר מעגל חדש שהוא מעגל הקיצוניות האנטי ציוני.

 

אל נא לנו לשכוח : ליף וחבריה לא נתנו שנייה אחת של חסד למסקנות ועדת טרכטנברג. תגובתם הייתה צפויה בדיוק כמו רמתה הנמוכה של נבחרת ישראל בכדורגל. הדבר לא מותיר לנו ברירה אלא להעניק להם התייחסות השווה להתייחסות המוענקת לאנשים לא רציניים.

 

וכך ממשיכה ללכת לאיבוד המחאה מהמוצדקות שבמחאות ישראל….

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עמיר המפוספס

אלי חזן

בדרכו הצנועה של מנחם בגין

אלי חזן

שרון: אהבה ופחד – בין שני מחנות

אלי חזן

חרחורי המלחמה של ח"כ זועבי

אלי חזן

יצא לו האיווט

אלי חזן

בלי סכין בין השיניים

אלי חזן
דילוג לתוכן