18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דני דנון מבטל את אגרת הטלוויזיה לבעלי מחשב

ח”כ דנון דואג לאזרח הקטן  ומבקש למנוע  גביית אגרת טלוויזיה

ח”כ דני דנון  נפגש בשבועות האחרונים עם גורמים במשרד האוצר ועם יו”ר רשות השידור, אמיר גילת, והעלה בפניו את התנגדותו וההתנגדות הציבורית לסעיף בחוק ההסדרים המציע לחייב באגרה כל בעל מחשב באגרת טלוויזיה, אגרה אשר קיבלה את הכינוי “אגרת האינטרנט”.
 
במהלך החודשים האחרונים פנו לח”כ דנון מאות אזרחים בבקשה להסיר את “אגרת האינטרנט” מהצעות החוק במסגרת חוק ההסדרים.
 
ח”כ דנון הסביר לגילת כי “רשת האינטרנט היא נחלת הכלל והטלת אגרה עליה דומה להטלת אגרה על כניסה למדרחוב ולקניון. הצעות הזויות כאלו אינן מקומן בנושאים רצינים כדוגמת תקציב המדינה וחוק ההסדרים ובכלל במדינה דמוקרטית”.
 
ח”כ דנון פנה לפני כחודש לשר האוצר ולראש הממשלה, כממונה על רשות השידור, בדרישה לבטל את הסעיף בחוק ההסדרים המציע לחייב כל בעל מחשב באגרת טלוויזיה, חיוב אשר הוטל עד היום על בתי אב המשתמשים במכשיר טלוויזיה.
 
גורמים בכירים ברשות השידור הסבירו שמטרת הצעת החוק היא להתמודד עם הקושי העצום של רשות השידור לגבות את תשלום האגרה מאזרחי המדינה.
 
בסיום הפגישה אמרו הגורמים ברשות שיפעל להסיר את רעיון “אגרת האינטרנט” בועדת הכלכלה ויאתרו פיתרון אחר לבעיית הגביה של רשות השידור.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בהשראת היו”ר : הכנסת מתאחדת בחזית אחת מול משרד האוצר

אריק זיו ויזר

האם הקפאת הבנייה תמשך??

אריק זיו ויזר

fair fight ? שרן השכל נגד אורן חזן

אריק זיו ויזר

עץ אשוח יוצב בכנסת ?

אלי חזן

הזיגזוג של השמאל

אריק זיו ויזר

כביש שש הגזל נעצר.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן