33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
פריימריז 2012

דניאל טאובר, מנכ”ל הליכוד אנגלוס, מודיע על מועמדותו לכנסת

טאובר מבטיח פוליטיקה נקייה ופעולות למען ארץ ישראל

ירושלים, 03.11.12 – מנכ”ל “ליכוד אנגלוס” דניאל טאובר הודיע בסוף השבוע על מועמדותו למקום ברשימת הליכוד לכנסת ה-19.

 

במכתב לתומכיו, טאובר אמר כי הוא רואה את מדינת ישראל ואת מפלגת הליכוד כ”בפרשת דרכים”, ושאל “האם הליכוד יתמוך בהקמת מדינה פלסטינית? האם הוא יהיה המפלגה שתחריב ישובים בלב מולדתנו, מתוך פחד מלחץ בינלאומי?”

 

טאובר המשיך וציין שלמרות ש”לליכוד יש הרבה מחוקקים מוכשרים, עוד קיים במפלגה ובכנסת צורך מובהק לאנשים שהם מסורים אידאולוגית אך גם מקצועיים.”

 

טאובר תומך ברה”מ ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו כמנהיג הנכון למדינת ישראל, ובכל זאת ביקר את נאום בר-אילן ואת הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון, וכמו כן את העיכוב בהבאת דוח לוי לממשלה לדיון.  טאובר מקיים עבודת שדולה מול חברי כנסת נגד הקמת מדינה פלסטינית והחרבת ישובים יהודיים ביהודה ושומרון, ובכלל קורא להתחייבות איתנה יותר לארץ ישראל מצד הליכוד ורה”מ.

 

במשך השנים קרא טאובר לרפורמה בשיטת הבחירות בארץ, כשהוא טוען שהשיטה הנוכחית מעודדת שחיתות ומרכזת את הכוח בידי קבלני קולות.

 

בהודעת “פייסבוק” לתומכיו, הוסיף טאובר שהתמודדותו לכנסת הנה “צעד ראשון במסע ארוך יותר לשנות את התרבות הפוליטית הנוראית השולטת בארץ”.

 

עמדותיו של טאובר מפורטות באתר הקמפיין וכן גם מידע על פועלו בעבר ועל הכשרתו.

 

טאובר התחיל בפעילות פוליטית לפני עשור כפעיל בעד ישראל ב”ברוקלין קולג'”, שם עבד עם “AIPAC” ועם ה-“ZOA” (ארגון ציוני אמריקה) בכמה פרויקטים. הוא שימש כנשיא קבוצת הסטודנטים למען ישראל, נשיא ארגון “הלל”/אגודת הסטודנטים היהודים ונשיא אגודת הסטודנטים הכללית. הוא גם שימש כעורך של מגוון עיתונים וכתבי עת, כולל אחד שהקים הנקרא “The New American Voice”, המתאפיין בעמדות נציות בסוגיות מדיניות חוץ ובקשר לישראל.

 

לאחר שסיים תואר ראשון, טאובר ייסד את “הוועדה למען ציון”, שהתנגדה לתכנית ה”התכנסות” של רה”מ דאז אהוד אולמרט, הפיצה חומרים “כתומים” ברחבי ניו-יורק, קיימה פעילות חינוכית ציבורית מקוונת וארגנה הפגנה מחוץ לקונסוליה הישראלית בניו-יורק ב-2006.

 

במשך לימודיו בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת פורדהם, שם סיים תואר במשפטים, טאובר פעל בעבור “הפורום המשפטי למען ארץ ישראל” ועסק בקידום מסרי הארגון ובגיוס תרומות מארצות הברית בעבורו.

 

מאז עלייתו ארצה לירושלים עם אשתו לפני שלוש שנים, טאובר פועל לחידוש “ליכוד אנגלוס”. הארגון, שמקיים באופן קבוע אירועים בהשתתפות ח”כים ושרים ממפלגת הליכוד, פועל להגברת קולה של קהילת דוברי האנגלית בתוך המפלגה ובכלל בתוך ממשלת ישראל.

 

במשך השנים הכיר דניאל לעומק את ההיסטוריה ואת השקפת העולם של זאב ז’אבוטינסקי ושל הליכוד, שנולד מתוך תנועת הציונות הרוויזיוניסטית. כמו כן הוא הכיר לעומק מספר תחומים מתוך המשפט החוקתי בישראל. חיבוריו בנושאי פוליטיקה ישראלית, משפטים ומדיניות חוץ מתפרסמים בדפי עיתון ה-“Jerusalem Post” באופן קבוע.

 

בינואר האחרון נבחר טאובר כחבר הוועידה המרכזית של הליכוד וזכה במקום השישי מתוך יותר מ-300 מועמדים במחוז ירושלים.

 

במכתבו, טאובר מתאר איך בתור חבר מרכז הליכוד הוא “הצביע ופעל נגד ניסיונות להחליש את הדמוקרטיה הפנימית [של הליכוד] ואת מחויבותו לארץ ישראל. טאובר נמנה בין מעט חברי המרכז אשר התנגדו להצעה לבטל את הבחירות המקדימות של הליכוד, וגם הצביע נגד רשימה משותפת עם “ישראל ביתנו”.

 

במכתב מדגיש טאובר את “הידע המשפטי, הניסיון הפוליטי והמסירות לערכי ציונות אמיתיים” כמה שהנחו אותו בהחלטתו להתמודד בבחירות.

 

סבו הרב יעקב טאובר שימש כמזכיר האישי של זאב ז’בוטינסקי, מייסד הציונות הרוויזיוניסטית. לז’בוטינסקי וממשיכו מנחם בגין יש מקום מרכזי בהשקפות המדיניות ובאידאולוגיה של טאובר.

 

אם הוא ייבחר לרשימת הליכוד, טאובר יהיה המועמד היחיד שנולד בארצות-הברית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פוקס: “האש בדרום היא תוצאת ההתנתקות”

אלי חזן

אוחנה עתר לוועדת הבחירות

אלי חזן

בסוכה של יפת

אלי חזן

מיומנה של פריימריסטית

אלי חזן

פריימריז 2012 – יוצאים לדרך!

אלי חזן

לא שפיר ושמוליק מייצגים בלעדית את המחאה

אלי חזן
דילוג לתוכן