32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דנון: "שלום עכשיו – גָיִיס חמישי" / מאת: זאב בן-יוסף

על פי מיטב המסורת של ח"כ דני דנון, יו"ר הליכוד העולמי, סגן יו"ר הכנסת ויו"ר הוועדה למען זכויות הילד – גם הפעם הוזמן להרמת כוסית של הליכוד העולמי לרגל ראש השנה תש"ע רק חוג פעילים מצומצם, "הגרעין הקשה" של הפעילים המרכזיים. ביניהם היה גם גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון ששיבח את ח"כ דנון על תמיכתו בהתיישבות ופעילותו למען חזרה לדרכו האידיאולוגית המקורית והאמיתית של הליכוד.
ח"כ דנון הודה לפעיליו ולאשתו המסורה טלי על השנה המרתקת האחרונה וציין כי הוא חש כשליח של פעילי הליכוד בשטח וכי הוא עובד ופועל עבורם ככל יכולתו. הוא הדגיש את אמונתו בנקיטת עמדות ברוח תנועת ז'בוטינסקי, ללא חשש ממחיר אישי, שכן ראש בית"ר כבר קבע ששקט הוא רפש, בהביעו צער על שלא כל חברי הכנסת של הליכוד נוהגים כך.
דנון הזכיר את הצעת החוק הראשונה שלו שהוגשה ביום הראשון לכהונתו, התובעת למנוע ביקורים אצל אסירי החמאס כל עוד אין ביקורים אצל גלעד שליט, שבמסדרונות הכנסת תמכו בה כל הח"כים של הליכוד, בעוד שבהצבעה במליאה היא לא עברה.
"שלום עכשיו הוא בפירוש גייס חמישי", הצהיר דנון והזכיר שחשף את אי החוקיות של פעולת האירגון השמאלני הממומנת על ידי ממשלות זרות העויינות את מדינת ישראל, שולחות ל"שלום-עכשיו" סכומי כסף גדולים כדי שחבריו ירגלו וידווחו להן. כך, למשל, גילה דנון שממשלת בריטניה שלחה אשתקד ל"שלום עכשיו" 120 אלף יורו וממשלת פינלנד – 150 אלף. הוא הודיע שבאמתחתו הצעת חוק שכל מי שמקבל כספים מממשלה זרה צריך להירשם כסוכן זר שייאסר עליו להשתתף בפעילות ציבורית ופוליטית. חוק כזה קיים גם בארה"ב ובבריטניה.
"יש לנו בעייה חמורה בתוך הליכוד", אמר דנון, "יש כאלה בתוכנו שחושבים רק – איך דבריהם ייקלטו על ידי התקשורת. אותי לא מעניין מה תאמר התקשורת, אלא – מה נכון ומה לא נכון לעשות על פי האידיאולוגיה של הליכוד."
"אני מאמין בחקיקה," הוסיף סגן יו"ר הכנסת, "ועובדה שברגע שנחקק חוק לפיו ח"כים שנוסעים למדינות עויינות לא יוכלו להתמודד לכנסת – אחמד טיבי וחבריו אינם נוסעים יותר לסוריה וללבנון. לכן אני יוזם עתה חוק לפיו תוכל הכנסת להפסיק כהונתו של כל ח"כ מכהן הפועל נגד המדינה, כך שח"כים כמו חנין זועבי לא יוכלו יותר להצהיר על תמיכתם בפצצת גרעין לאיראן".

ח"כ דנון הודה כי הוא נתון בדילמה בין דביקותו באידיאולוגיה הז'בוטינסאית של הליכוד לבין הצורך למנוע את פירוק החבילה, מאחר שאין היום מישהו מתאים יותר מבנימין נתניהו לכהן בראשות הממשלה, ועל כך מסכימים כל נבחרי הליכוד. "אמרתי לנתניהו שלא באתי לליכוד כדי להסכים להקמת מדינה ערבית נוספת ממערב לירדן, דבר שמשרת רק את אוייבינו" אמר דנון, "אבל כולנו צריכים להישאר מאוחדים סביב מנהיג הליכוד, מאחר שהאלטרנטיבה של לבני וחבורתה גרועה הרבה יותר."

הערב המוצלח אורגן על ידי מנכ"ל הליכוד העולמי רפאל כהן והיועצת המסורה יפעת עובדיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רחובות בסימן צוברי ומזרחי

אלי חזן

סניף כפר סבא הופך להיות מאוד מרכזי

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא ביקר במרכז בגין

אריק זיו ויזר

ח"כ גילה גמליאל (ליכוד) וח"כ יריב לוין (ליכוד) סיירו ביום חמישי בקרית שמונה. השניים נפגשו עם ראש העיר מר ניסים מלכה.

אריק זיו ויזר

פרשה אקטואלית:פרשת חיי שרה /מאת:זאב פז

אריק זיו ויזר

כ- 1,000 איש השתתפו בכנס הסברה שערך ח"כ משה כחלון בחיפה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן