16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דנון עדיף כיו"ר סיעה ליכודניק שורשי / מאת: אבי כץ

שניים אוחזים בטלית יו"ר סיעת הליכוד בכנסת: ח"כ זאב אלקין, בעל ניסיון כחבר כנסת, אשר מעולם לא היה בליכוד וצנח אליו מ"קדימה" רק לפני חודשיים, ומולו מועמד ח"כ דני דנון, ליכודניק שורשי ותיק, שעמד שנים רבות בראש תנועת בית"ר, היה יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות הציונית ומכהן כיו"ר הליכוד העולמי.

אין לי שום דבר אישי נגד זאב אלקין, אבל אין ספק שעדיף פי כמה להציב בראש סיעת הליכוד בכנסת אדם כמו דנון, שכבר עם היכנסו לבית הנבחרים הוכיח פעילות רבה כל כך גם בהצעות חוק וגם בפעולה ציבורית למען הנושאים האידיאולוגיים המרכזיים של הליכוד. והחשוב מכל: ח,כ דנון הוא איש ליכוד שורשי המצוי בנִבכי הפוליטיקה הפנימית הרגישה של התנועה.
להכניס אדם שאיננו רגיש די הצורך לרגישויות הרבות בתוך הליכוד יהיה כאילו הוכנס פיל לחנות חרסינה. הדבר עלול לגרום נזק רב לליכוד ואפשר שגם יפריע לפעילות התקינה של הממשלה שיקים נתניהו במהרה בעזהי"ת.
לפיכך, למרות הניסיון הרב יותר של אלקין כחבר כנסת, יש לבחור בח"כ דני דנון כיו"ר סיעת הליכוד בכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הילולת בושאייף הפכה לארוע ליכודי מרשים

אריק זיו ויזר

מפקד לליכוד בעיצומו מי מחברי הכנסת ישלם את המחיר אם חוק מופז יעבור? הקשר!/מאת: איציק דדוש

אריק זיו ויזר

סניף הליכוד בכפר סבא בכנסת ובמשרד החוץ

אריק זיו ויזר

אריק נמאסת כבר/מאת:אלי פרץ – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

ד"ר עמנואל נבון בסניף הליכוד בנתניה: "בית לא עוזבים –במיוחד בחברון"

אלי חזן

תגובה לאריק זיו: אין לגיטימציה לדבריך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן