21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דנון לאחר פסיקת בג”צ: נמשיך במאבק! / מאת: זאב בן-יוסף

“פסק הדין של בג”צ דוחק בשב”כ ובשר הפנים להאיץ את החקירה נגד הבוגד בשארה, כדי שתישלל אזרחותו ויופסקו התשלומים שהמדינה משלמת לו” – זאת אמר יו”ר הליכוד העולמי דני דנון לאחר שבג”צ דחה את עתירתו, והוסיף: “הליכוד העולמי ימשיך במאבק, ואם שר הפנים לא יתחיל בהליכים לשלילת האזרחות – נחזור לתבוע מהמדינה להפסיק לשלם לבוגד מכספי המיסים של אזרחיה”. יו”ר הליכוד העולמי פנה לשר הפנים בקריאה להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות. “זוהי בושה לכל יהודי ולכל אזרח שבוגד כמו בשארה ממשיך לקבל כספים”, אמר דנון. “ידעו גם כל החכ”ים הערבים שאנו נרדוף גם אותם אם ימשיכו להתבטא או לבצע מעשים נגד המדינה, בעודם נהנים מכספיה ומהיותם אזרחיה. אסור לנו להיות שאננים נוכח תופעות כאלה”.
בדיון בבג”צ אמר עו”ד תומר רייף, בא כוח הליכוד העולמי, שמדובר בעבירות החמורות ביותר בחוק העונשין שלצידן אף עונש מוות. מאחורי העותרים, הליכוד העולמי, עומד ציבור שלם העמד מזועזע מול אדם שנשבע אמונים לחוקי המדינה, מכר נשמתו לשטן, דיווח לחיזבאללה דיווח היכן לפגוע בריכוזי אוכלוסייה יהודית, ועדיין לא נשללה אזרחותו והוא מקבל כספים מהמדינה.
נשיאת בית הדין העליון דורית בייניש אמרה בדיון שאכן כולם אינם מרוצים מהמצב ולא נותר אלא לבקש משר הפנים לבטל את האזרחות ומהשב”כ להשלים את החקירה שלא מוצתה, עקב בריחתו של בשארה. עקב זאת פסקה בייניש כי אין ברירה אלא לדחות את העתירה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביקורה של השרה לבנת בסניף הליכוד בחיפה

אריק זיו ויזר

בורסת השמות שבדרך ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר

מכתבו של שמעון ראם לסיוע ללאומיות

אריק זיו ויזר

עלילות ציפיטפוט ופורום “הספארי”מאת:/מוטי בן אברהם

אריק זיו ויזר

נקודת אור : סניף מטה יהודה מאיץ פעילות

אלי חזן

אילן כהן למתפקדי הליכוד : “תודה לכם על הכל”

אלי חזן
דילוג לתוכן