28.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דנון בהרמת כוסית לראש השנה: הליכוד העולמי ימשיך במאבק גם בשנה הבאה! / מאת: זאב בן-יוסף

“גם בשנה החדשה הבאה עלינו לטובה ימשיך הליכוד העולמי במאבקו למניעת מתן כספי המדינה לבוגדים ושלילת אזרחותם” – הכריז יו”ר הליכוד העולמי דני דנון בטקס הרמת כוסית לראש השנה. דנון הבטיח להתמיד ולהמשיך לתקוף את כל אלה שעבורם נסתיימה הציונות, שכן הליכוד העולמי שם לו למטרה להחיות את הציונות הרוממה מבית מדרשו של ז’בוטינסקי, שהיום היא דרושה יותר מאשר אי פעם.
אורח הכבוד בטקס היה ח”כ סילבן שלום שסקר את המהלכים המדיניים המורכבים המתרחשים ערב פרישת אולמרט ולאחר הבחירות ב”קדימה”. הוא העריך שצפויות בחירות לכנסת כבר בחודש ינואר הקרוב.
יו”ר הליכוד העולמי פנה לשר הפנים בקריאה להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות, שכן זוהי בושה לכל יהודי ולכל אזרח שבוגד כמו בשארה ממשיך לקבל כספים. דנון הוסיף שכל החכ”ים הערביים צריכים לדעת שהליכוד העולמי ירדוף גם אותם אם ימשיכו להתבטא או לבצע מעשים נגד המדינה, בעודם נהנים מכספיה ומהיותם אזרחיה. “אסור לנו להיות שאננים נוכח תופעות כאלה”, אמר דנון. עם זאת איחל יו”ר הליכוד העולמי שתכלה השנה הזו וקללותיה ותחל שנה טובה וברכותיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פתח תקווה ביחד עם חיילי צה”ל

אריק זיו ויזר

נפטר מוריס רג’ואן

אריק זיו ויזר

מפגן כוח של מועצת יש”ע

אריק זיו ויזר

השר אדלשטיין בראש צוות ההכנה לסוכנות היהודית

אריק זיו ויזר

מן היסוד מאת ד”ר מלי נפחא

אריק זיו ויזר

יו”ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אופיר אקוניס בפגישת פורום גליל גולן בצפת: “יש חשיבות רבה לקדם את הצפון בנושאים שונים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן