38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דמוקרטיה מתגוננת שתגרום לשרידות ישראל

נאומו של ח”כ אופיר אקוניס על הצורך בהפעלת הדמוקרטיה הישראלית המתגוננת

אדוני היו”ר,

 

אם ישראל לא תהיה דמוקרטיה מתגוננת, היא עלולה לא להיות בכלל!

 

אם ישראל תמשיך להיות רכרוכית ולעצום עין מפני ניסיונות ברורים להשתמש בפאר הדמוקרטיה שלה, כדי לפגוע בה ולפרק אותה – היא עלולה לא להיות בכלל!  

 

אין מדינה בעולם – שלא לדבר על מדינות רבות בעולם הערבי- שהייתה מתירה לגורמים הפועלים מתוכה, לחבל בה מתוך בית המחוקקים שלה. אם מישהו מחברי הכנסת הערבים יביא לידינו דוגמא לכך מאחד הפרלמנטים בעולם…? בעולם הערבי?

 

אדוני, הגב’ זועבי זה הסיפור של אתמול. על השתתפותה בפיגוע הטרור על ה”מרמרה” כבר נאמר הכל .

 

אנחנו כבר בסיפור הבא! והסיפור הוא “קנאת סופרים”, “קנאת תומכי הטרור”. השבוע ח”כ טיבי החליף את מקומה של זועבי ורץ לארגן משט טרור משל עצמו. אותו המשט הלובי שעושה דרכו בחופי הים התיכון בשניות אלה. אותו משט שעושה את דרכו תוך כוונה ברורה להפר את ריבונותה של מדינת ישראל ולייצר פרובוקוציה נוספת.  

 

היום שיגרתי מכתב ליועץ המשפטי לממשלה בכדי שיפתח בהליכים פליליים נגד ח”כ טיבי על סיוע לארגון משט הטרור המתקרב לחופינו. והוא מתגאה: ” אני מעורב במשט ומקיים מגעים עם חברי פרלמנט מטעם חמאס בעזה”.

 

אני ממשיך ומצטט את אחמד טיבי – חבר בכנסת ישראל: ” הספינה תפליג לעזה ולא לשום מקום אחר. אנחנו מוכנים שיבדקו את הספינה בים.  אנחנו ח”כ טיבי?! אנחנו? האם אתה חלק מניסיון הפיגוע הזה?

 

האמת שזה לא מפתיע. הרי כבר היית יועץ לארכי -טרוריסט שידיו המגואלות בדם עוד זכורות לנו – יאסר ערפאת, זכרו לקללה.

 

אדוני היו”ר, יש לנו הכלים להתגונן מפני הניסיונות הללו. קודמינו חוקקו את חוק יסוד הכנסת ובו נכתב ואני מצטט מסעיף 7 א’ תיקון 3 : ” רשימת מועמדים לא תשתתף בבחירות לכנסת ולא יהיה אדם מועמד בבחירות לכנסת אם יש במעשיו תמיכה במאבק מזוין, של מדינת אויב או של ארגון טרור, נגד מדינת ישראל.

 

 

אני, כנציג הליכוד לועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה- 19 אומר כאן על הבסיס הזה לח”כים הערביים: לא עצרו אתכם בכנסת ה – 18. נעצור אתכם בכנסת ה – 19.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קורנת עם מוסר השכל

אריק זיו ויזר

שר החוץ האיטלקי ליו”ר הכנסת: נסייע לישראל במאבקה נגד דו”ח גולדסטון

אריק זיו ויזר

אקוניס ממשיך להנציח את מורשת בגין וז’בוטינסקי גם במשרד המדע

עינר אביב

קואליציה קורנת אך בעייתית

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד מבקשים פיתרון יצירתי למשבר עם קדימה

אלי חזן

ח”כ דנון עם הפנים למלחמה פרלמנטארית באלימות

אלי חזן
דילוג לתוכן