27.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

“די לדיבורים- הגיע הזמן לגרש את כל המסתננים”

בעיית המסתננים מחמירה בכל יום שעובר. מעל ל-10,000 מסתננים נכנסו לישראל במחצית הראשונה של 2012

 

 

יו”ר השדולה לטיפול בבעיית המסתננים, ח”כ דני דנון, הינו הנואם המרכזי בכנס ועדי השכונות הארצי להוצאת המסתננים מישראל, שהתקיים היום (ה’) בדרום ת”א, בהשתתפות מאות פעילים מרחבי הארץ: “די לדיבורים, הגיע זמן למעשים- לגרש את כל המסתננים ממדינת ישראל”, אמר דנון. לדבריו, ארגוני המתייפייפים פוגעים באזרחי מדינת ישראל, על ידי פעולות מסוכנות שמשאירות את המסתננים בארץ ופוגעות במאמצים לגירושם.

בין הערים שהשתתפו באירוע: באר שבע, שדרות, ערד, אשקלון, אשדוד, אילת, תל אביב, הוד השרון, פתח תקווה, חיפה, חדרה, רשל”צ ועוד. במהלך האירוע דנון פנה למספר תושבים וגינה בתוקף את מקרה שריפת בית המסתננים בירושלים: “אני מגנה אלימות מכל סוג שהיא. הפתרון הוא לבנות ערי מסתננים, לסיים את הגדר ולגרש את כל המסתננים ממדינת ישראל. למסתנן בלתי חוקי יש שני מצבים: מגורש או ממתין לגירוש”

בדבריו ציטט דנון את שגריר אריתראה שאיתו נועד בפגישה: “אין שום סכנה באריתראה. הנשיא התחייב שלא יקרה דבר לאזרחי המדינה שיחזרו הביתה- כל מי שרוצה יכול לחזור. האויב האמיתי של אזרחי ישראל הסובלים מהבעיה הם ארגוני זכויות האדם שמשקרים ומונעים את החזרת המסתננים”, אמר השגריר. דנון אמר על דברי השגריר: “תקצוב פוליטי של ארגוני המתייפייפים, אשר מונעים ממניעים זרים שנועדו לפגוע במדינת ישראל, פוגעים בשכבות החלשות. אזרחי ישראל הפכו להיות פליטים בביתם והמסתננים הבלתי חוקיים נהיו תושבי קבע”, אמר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: נסייע למשרד מבקר המדינה לאכוף ההמלצות

אריק זיו ויזר

דקת הדומייה של חוטובלי

אריק זיו ויזר

הקרבות בפייסבוק: שאמה נכנס חזיתית בסילבן שלום

אריק זיו ויזר

ח”כ שאמה נפרד היום מההון שהרוויח בפיס

אריק זיו ויזר

ח”כ ציון פיניאן – “כך המצב לא יכול להימשך”

אריק זיו ויזר

הסברה ישראלית ביוונית

אלי חזן
דילוג לתוכן