23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

דין פאינה כדין רובי

מסתמן כי גדעון סער ימשיך בתפקידו הקודם שר החינוך, סער שהודיע כבר בעת מערכת הבחירות כי הוא יכהן באחד מהתפקידים הבכירים שר אוצר או שר חוץ, רק בסוף שבוע שעבר ירד לו האסימון כי הוא לא יקבל את התפקידים שרצה, ואז החל קאמפיין עצמי שהוא צריך לקבל את תיק החינוך, גורמים חרדים פנו לנתניהו והודיעו כי הם מעדיפים את סער בחינוך.
נתניהו הקשיב והחליט כי ינסה להשאיר את התיק בליכוד למען סער.
בעקבות ההודעה שנתניהו וליברמן רוצים להדיח את רובי רבלין עולה דרישה מחברי סיעת הליכוד שההצבעה על יו”ר הכנסת תתבצע רק בקרב חברי הליכוד, והיה אם ישראל ביתנו מצביעים על היו”ר צריכים כל התפקידים בסיעה כולל ראשי הועדות של ישראל ביתנו להצבעה משותפת.
גורם בכיר בליכוד אמר כי לא יעלה על הדעת שליברמן יפסול שרים מלכהן בתפקידים בכירים כמו האוצר והחוץ, וכן ישפיע על תפקיד יו”ר הכנסת, ולכן אמר הגורם כי תבא דרישה שכל התפקידים בכנסת יבואו להצבעה בסיעה המשותפת, מה שאומר כי אם יסגר למשל יו”ר ועדת כספים לסיעה המשותפת יבחר מי שהסיעה המשותפת תבחר ולא מה שליברמן יקבע.

סער בחינוך , איך יבחרו ראשי הועדות מטעם הליכוד ביתנו.

מסתמן כי גדעון סער ימשיך בתפקידו הקודם שר החינוך, סער שהודיע כבר בעת מערכת הבחירות כי הוא יכהן באחד מהתפקידים הבכירים שר אוצר או שר חוץ, רק בסוף שבוע שעבר ירד לו האסימון כי הוא לא יקבל את התפקידים שרצה, ואז החל קאמפיין עצמי שהוא צריך לקבל את תיק החינוך, גורמים חרדים פנו לנתניהו והודיעו כי הם מעדיפים את סער בחינוך.נתניהו הקשיב והחליט כי ינסה להשאיר את התיק בליכוד למען סער.
בעקבות ההודעה שנתניהו וליברמן רוצים להדיח את רובי רבלין עולה דרישה מחברי סיעת הליכוד שההצבעה על יו”ר הכנסת תתבצע רק בקרב חברי הליכוד, והיה אם ישראל ביתנו מצביעים על היו”ר צריכים כל התפקידים בסיעה כולל ראשי הועדות של ישראל ביתנו להצבעה משותפת.גורם בכיר בליכוד אמר כי לא יעלה על הדעת שליברמן יפסול שרים מלכהן בתפקידים בכירים כמו האוצר והחוץ, וכן ישפיע על תפקיד יו”ר הכנסת, ולכן אמר הגורם כי תבא דרישה שכל התפקידים בכנסת יבואו להצבעה בסיעה המשותפת, מה שאומר כי אם יסגר למשל יו”ר ועדת כספים לסיעה המשותפת יבחר מי שהסיעה המשותפת תבחר ולא מה שליברמן יקבע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קובי צורף חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ביטן מתעקש על נתניהו

מערכת האתר

נתניהו יכול לרוות נחת מהכנס באור יהודה

אלי חזן

ברכות להרמלין, יועץ לשרה !

הרויזיוניסט

יואב שמחי נבחר לכהן כיו”ר ההסתדרות הלאומית לקדנציה שניה

אלי חזן

רק לתזכורת מי זה בנט

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן