40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

דין ביבי, לעומת דין לכולם

שיעור קטן במלונאות…    

אביו של מיקי רוזנטל וודאי מתהפך בקברו. למי שלא יודע: רוזנטל הוא בן של איש אצ”ל. ועל מה הוא מוחה? לא על מה שגנבו המפאינקים (הליכודניקים יצטרכו להיוולד 4 דורות כדי להתקרב לעוצמת ועומק השחיתות הסוציאליסטית של 29 שנות המדינה הראשונות), אלא על הקופה הקטנה של ביבי נתניהו.

הפעם על הפרק: חופשה שלקחה משפחת נתניהו במלון דן כרמל בחיפה.

גילוי נאות: מנכ”ל המלון בן ינובר הוא חבר אישי שלי ומדובר באיש מקצוע הגון, דיסקרטי, נטול פניות ומלונאי ברמה גבוהה.

אירוח אישיות כנתניהו, אמנם מאלצת את המלון להתגמש ולהתכונן יתר על המידה מבחינה בטחונית ומבחינות אחרות, אבל הדיל לרוב טוב לשני הצדדים: האישיות הידועה זוכה ל

“גוד טיים” והמלון ליחסי ציבור מעולים.

הדרישות מנתניהו לשלם את מלוא מחיר השהייה בסוויטה הנשיאותית במלון הם לא רק צביעות והתחסדות, אלא יוצרים תקדים המסכן כמעט 50% מאורחי המלונות בישראל:

כאשר אורח מן השורה מזמין חדר רגיל ויוצא מצב ובו אין אפשרות לספק לו את החדר עקב סיבות שונות (תפוסה מלאה, סידור מחודש של הקומה וכיו”ב) – לרוב הוא משתדרג לסוויטה. בדיוק כפי שנוסע במחלקה רגילה משודרג לעתים למחלקת עסקים עקב היעדר מקום. אלו תופעות ידועות ומקובלות.

ולכן, לארח את בנימין נתניהו בחדר רגיל במלון “דן כרמל”, כולל המאבטחים הנלווים אליו מכורח מעמדו, הוא עסק כמעט בלתי אפשרי לשני הצדדים: אורחי המלון הרגילים יסבלו תכופות מסידורי האבטחה ולאורח עצמו לא תהיה פרטיות.

נתניהו שילם עלות אורח רגיל לסופ”ש במלון דן כרמל וזוהי עובדה. שדרוגו לסוויטה – בהחלטת הנהלת המלון הנבונה – לא הייתה בידו והוא ללא ספק אמנם נהנה מההפקר, אך אם הוא צריך להחזיר את הכסף ולהשלים את התשלום למלוא הסכום שעולה סוויטה נשיאותית, אזי אלפי ישראלים שמשודרגים מדי יום ביומו לחדרים טובים יותר במלונות, כולל לסוויטות, צריכים לעשות אותו דבר.

לא יקרה, נכון?

הנה עוד דוגמא לדין ביבי, לעומת דין לכולם…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כץ ואדלשטיין מגיעים אל צוקית אהרון

עינר אביב

ליכודניק מרכין ראש עם פטירת ד״ר גבריאלה ברזין ז״ל

דניאל נחמיה

הגאווה של אמיר לגאווה בליכוד

עינר אביב

ליכודניק משתתף בצערן של איילת והדס גלילי בשל מות אימן

מערכת ליכודניק

מזל טוב לזוהר נתן ולבר שלו לרגל נישואיהם

עינר אביב

ורצברגר על זבוב שהופכים לפיל

אריק זיו
דילוג לתוכן