38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

דחיקת המציאות האסלמית

שתיקת המערב לנוכח השתלטות האיסלאם 


ההשפעה הפונדמנטליסטית של האסלאם על דעתם של נציגי האומות באו”ם ועל מנהיגים “נאורים” הנו פרי החשש הכבד להמשך הישרדותם עקב ה”התנחלות” ההמונית והבלתי נשלטת שהציפה וממשיכה להציף מדינות בעולם המערבי המאיימת על שלומן ושלום אזרחיהן.

הבעיה המרכזית של אזרחי מדינות אלו כנראה, כי זה נובע מעודף עיסוקים עד לכדי חוסר  אכפתיות או, שהנם יושבים בחוסר מעש ובחיבוק ידיים, טומנים ראשם בחול בעוד המציאות אינה מחמיאה ואיבוד השליטה קרב לפתחם מהר מהצפוי.

דת האסלם הנה דת של שלום בפי “מומחים” וכי רובם המכריע של המוסלמים רוצה לחיות בשלום.

למרות כי קביעה מסויגת זו עשויה להיות נכונה, היכן אותו רוב מכריע? מדוע הנו דומם?              המציאות העגומה הנה של קנאות משתוללת ברחבי העולם ובשם האסלאם.

רובה של אפריקה נשלטת על ידי האסלאם בכוח האלימות ובטבח של שבטים שלמים ובהם נוצרים, מוסלמים ובני עדות אחרות בלא דין או דיין כי אם בקנאות המופצת ממסגד אחד למשנהו.

רוסיה הייתה מורכבת מאזרחים שחפצו לחיות בשלום עד לקום הקומוניזם האחראי לרצח של כ- 20 מיליון בני אדם ולטרנספר.

אזרחי סין בעלת האוכלוסייה הגבוה בעולם חיו בשלום עד לחדירת הקומוניזם האחראים להרג של כ- 70 מיליון בני אדם.

יפן – במלחמת העולם השנייה, רצחה בסדיסטיות ברחבי דרום מזרח אסיה כ- 12 מיליון אזרחים סינים.

רואנדה קרסה לאחר טבח אזרחיה אשר חיו בשלום עם סביבתם.

דוגמאות היסטוריות רבות בנמצא על מדינות שוחרי שלום שעקב שתיקתן נגזר גורלן על ידי קנאות חולנית כ- סרביה, אפגניסטן, עירק, סומל, ניגריה, אלג’יריה ורבים נוספים.

אותם שוחרי “שלום על פי דת האסלאם” בשתיקתם, יטביעו את שוחרי השלום האמתיים ולהרס האנושות.

בטורונטו אשר בקנדה הוכנסו תפילות אסלאמיות  בבתי ספר ציבוריים וכנ”ל באונטריו ובאוטווה וזו רק ההתחלה.

מזון וחטיפי שוקולד עם סמל אסלאמיים מופצים במרכולות באוסטרליה ואף בחברות תעופה ואין מונע, באשר משתמשים באמתלה כי יש צורך לפייס את המיעוט אשר קרוב להוות רוב.

הקהילות המוסלמיות בבריטניה מפרות כל חוק ומסרבות להשתלב ולהכיר בחוק הבריטי, אזורים רבים סגורים בפני הציבור עקב חשש לחייהם, חוק השריעה שורר באזורים אלו והמשטרה אינה מעיזה להפריע.

הרושם המתקבל, כי העולם במבוכה ואינו יודע להתמודד במגפה שמכלה כל עבר בגופה ועל כן נכנעת בלא “מלחמה” מציאות שכנראה אין ממנה חזרה.


אביגדור


 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מייקל אורן לליכוד : יש בכך רק יתרונות

עינר אביב

פוליטיקאיות חייל

אלי חזן

המבצע הוכיח: הליכוד לא ראוי לשלטון

אריק זיו ויזר

מחכים לבן כספית

אריאל אילוז

פרשת ויגש- נטיית הלב משפיעה על ראיית האמת

אלי כהן

שלטון מתקדם…במדרון

אלומה עברון
דילוג לתוכן