22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

דור חרלפ הגיש מועמדותו ליו"ר מועצת צעירי הליכוד

לקראת הבחירות ליו"ר מועצת צעירי הליכוד הגיש חרלפ את מועמדותו. הוא היה הראשון להגיש 


בעמוד הפייסבוק שלו כתב חרלפ :


"הבחירות האלו פוגשות אותי לאחר מספר שנים של פעילות במוסדות התנועה ובעשייה בנושא הצעירים בפרט.
כתלמיד תיכון הקמתי יחד עם דניאל גילצר, משה קריו ועינבל אביטל את צעירי הליכוד פתח תקווה, קיימנו מפגשים עם חברי כנסת, מבצעי קמחא דפיסחא ועוד.
לאחר מכן הצטרפנו לדור הצעיר בליכוד,שם זכיתי ללמוד מהחברים ובמיוחד משי בזק ואריאל מורלי ועוד רבים וטובים איך באמת מזיזים עניינים ומשנים את העולם.

גם באוניברסיטה השתדלתי להשפיע ולייצג את עמדת המחנה הלאומי כמיטב יכולתי, התמודדתי ונבחרתי למועצת הסטודנטים יחד עם אורטל שמואלי ולועד המנהל של האגודה.

לפני כשנתיים,מאוד לא הייתי מרוצה ממצב הקיפאון בו הייתה התנועה והצעירים שבה ויחד עם
החברים מ"צעירים לוקחים אחריות" בראשות מושיקו פסל, נלחמנו לקיים את הבחירות למוסדות צעירי הליכוד והצלחנו! בבחירות עצמן הפסדנו בכ10 קולות והחלטנו שבסיבוב השני נתמוך בחברים שיאפשרו לנו להגשים את החזון שלנו לגבי צעירי הליכוד ונדמה לי שהחלטנו נכון.
בהובלת יו"ר צעירי הליכוד דוד שאיין התחלנו להניע את המערכת, מי שנכח אתמול בועידת צעירי הליכוד ראה מחזה נדיר והיסטורי. הקמנו ועדת היגוי ובה בנינו מבנה ארגוני, ראיינו חברים חדשים ותכננו הצעת תקציב שהוגשה ליו"ר המזכירות ישראל כץ.

בדרך הספקתי לשמש כיועץ פרלמנטרי לשר התיירות יריב לוין כששימש כיו"ר קואליציה ולאחר מכן כיו"ר ועדת חוץ ובטחון. 
ב7-8 חודשים האחרונים זכיתי להיות שותף לפרוייקט מדהים ולנהל את תכנית "האקדמיה לציונות" בבני ברק שהינה שלוחה של ארגון חזון לאומי (בהובלת אריק קלנר וישראל שולדינר מחיפה), בתכנית אנו משתדלים לתת ידע,כלים וניסיון מעשי לסטודנטים על מנת שיוכלו להשפיע על המרחב הציבורי בישראל מנק מבט עמוקה יותר ובאופן יעיל יותר.

כפי שודאי אתם מבינים, ההתמודדות לתפקיד הזה היא טבעית עבורי והמשך ישיר לפעילותי בשנים האחרונות. 

הבחירות ליו"ר מועצת הצעירים ולחברי הועד המנהל יתקיימו ב8/10, אנחנו רצים כקבוצה גם לועד המנהל מתוך רצון להמשיך יחד עם החברים הותיקים והחדשים להגשים את החלומות שלנו ובניית חוד החנית של המחנה הלאומי.

אני מבקש מכם את המנדט להמשיך לפעול ולתרום למען התנועה שאני אוהב ומאמין בה, הפעם תחת תפקיד רשמי ומתוך תמיכה מלאה שלכם חברים,

דור חרלפ"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"מי שלא מסתכל סביב הופך ללא רלוונטי"

אלי חזן

ההתמודדות בצעירים עולה מדרגה

אלי חזן

המירוץ ליו"ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

המופע של מרידור וגמליאל אצל אגף הצעירים בליכוד

אריק זיו ויזר

צעירים לוקחים אחריות עלו להר הבית

אלי חזן

ראש הממשלה ברך את פעילות הצעירים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן