21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

דו”ח גולדסטון – השימוש ביהודים / חמי דורון

בימים אלו התפרסם דו”ח המועצה לזכויות האדם של האו”ם בעניין “פשעי המלחמה” של מדינת ישראל במהלך מבצע “עופרת יצוקה”. הדו”ח המציג בצורה חד צדדית תוך שימוש ציני בנתונים כוזבים, עיוות עובדות מהותיות, והתעלמות מוחלטת מהסיבות ומהמהלכים העובדתיים בשטח, הינו דו”ח מוזמן מראש, אשר תוצאותיו פורסמו ברבים עוד לפני שנכתבה בו מילה אחת לרפואה. 
(הכותב הינו חבר כנסת לשעבר וכיום ראש עיריית טייבה)
הרי המדינות המרכיבות בעיקר את המועצה הזו הן מדינות הידועות בכיבוד זכויות האדם אצלן, מדינות דוגמת לוב, איראן ומאלזיה. אכן מדינות שהן פאר היצירה האנושית. כבר התרגלנו לעובדה כי ארגון האו”ם על ארגוני הספח שלו נשלטים באופן מוחלט ע”י משטרים חשוכים וברבריים אשר הדבר היחיד המעניין אותם הוא השמדת מדינת היהודים.

אולם גם מדינות אלו למדו כי מי שיעשה עבורן את העבודה בצורה הטובה ביותר הינם “היהודונים מטעם” ולא לחינם אני משתמש במושג הזה. כאשר מדינות אלו חפצות להוציא את דיבת ישראל ברבים הן מזעיקות לדגל את “היהודון” התורן, אותו יהודי אשר בשמחה ובחפץ לב יעשה עבורן את העבודה המלוכלכת, ובכך יוכלו להציג ברבים כי הנה עובדה ברורה שאפילו “היהודי” אשר עמד בראש הועדה “מוכיח ” כי ישראל היא זו הפושעת הגזענית והדורסנית.

מר גולדסטון, אשר ערב מינויו לתפקיד דיבר גבוהה גבוהה על כך שהוא יתפטר מתפקידו באם יווכח כי המטרה היא רק לפגוע בישראל בלי לבדוק את הדברים כראוי, הוכיח, כמו אחרים לפניו, כי הוא יודע היטב לשרת את אדוניו, גם אם המחיר הוא הפצת שקרים וקעקוע הלגיטימציה של מדינת ישראל. מר גולדסטון הוכיח במעשיו, שוב כמו רבים אחרים, כי אם היה נמצא באירופה במלחמת העולם השניה, הרי שהיה משרת ללא כחל וסרק את הנאצים כקאפו.

העם היהודי “מצליח” לנפק מתוכו את שונאיו הגדולים ביותר ואת אלו אשר תחת האצטלה של “יהדותם” מרשים לעצמם לנפק את מיטב קונטרסי השנאה לעם היהודי ו/או למדינת ישראל. כך אנו רואים את גולדסטון וכך אנו רואים את נועם חומסקי , אילן פפה או גורדון, אשר מנופפים ביהדותם ו/או ישראליותם, כדי “להסביר” לעולם כמה מדינת ישראל היא מדינה פאשיסטית, גיזענית, וצריך למעשה להשמידה.

מדינת ישראל חייבת לנקוט בצעדים ברורים כנגד אנשים אלו, ומאחר ומדובר באנשים קיצוניים, הצעדים צריכים להיות קיצוניים, דוגמת שלילת אזרחות, שלילת האפשרות למתן אזרחות ישראלית רק בשל העובדה כי אדם כלשהו הוא יהודי וכד’. שהרי בסופו של דבר מדינת ישראל חייבת גם להבין כיצד היא מצטיירת בעולם, כאשר היא למעשה מאפשרת לכל מצורע וזו חוטם לבזות אותה ואת כבודה. כן, הכבוד הלאומי הוא נתון שכל עם המכבד את עצמו יודע לשמור עליו. די לנו אם נתבונן היטב במדינות כמו רוסיה, ארה”ב, אנגליה ושאר ארצות המערב המתקדמות, אשר אינן מוכנות לעבור לסדר היום על פגיעה בכבוד הלאומי. שלא לדבר כמובן על המדינות המקיפות אותנו במזרח התיכון. ככל שאנו מוותרים יותר על כבודנו הלאומי כך מתירות לעצמן אומות העולם לפגוע בנו יותר, שכן בסופו של דבר הכל מתמצה בדברי בן גוריון ” לא חשוב מה יגידו הגויים , חשוב יותר מה יעשו היהודים” . ובכן אנו עושים מעט מאוד. האם חשבה מדינת ישראל ליזום למשל ועדת חקירה בינלאומית על פשעי מלחמה באפגניסטן? או אולי ביוגוסלביה? או אולי כדאי שמדינת ישראל תיזום ועדת חקירה על פשעי מלחמה בגיאורגיה או בצ’צניה? אולי ניזום ועדת חקירה על הפצצת העיר דרזדן בגרמניה במלחמת העולם ה- 2 , הפצצה שנערכה לאחר שכבר היה ברור כי גרמניה מפסידה במלחמה? הרי בכל המקומות הללו נהרגו יותר אזרחים מאשר אנשי צבא. אולי שווה למדינת ישראל לעשות את התרגיל האינטלקטואלי הזה כדי לזעזע את אותן מדינות אשר יושבות בשקט ונותנות “למשטרי החושך” להוביל את מועצת זכויות האדם של האו”ם.

אנו תושבי מדינת ישראל יודעים את האמת, עד כמה צה”ל פועל ברגישות, אולי גדולה מידי לעיתים, בכדי למנוע פגיעה בחפים מפשע. נכון, במלחמה נפגעים אזרחים, ועלינו מוטלת החובה כעם וכמדינה לבדוק האם ניתן היה למנוע זאת, אולם צריך להבהיר בפה מלא ובקול גדול לעולם כולו, כי אין ולא יהיה מצב בו אזרחי ישראל, גברים נשים וטף יהיו מטרות “לגיטימיות” בידי אויבינו ואילו אנו נחפש בפינצטה את המפגע הבודד. העולם צריך להבין, ובעיקר אויבינו כי מדינת ישראל תשמור ותגן על חיי אזרחיה גם במחיר של חיי האזרחים של אויבינו. כך הייתה נוהגת כל מדינה ריבונית אחרת בעולם. כבוד עצמי ולאומי, כבר אמרנו



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עצות להתנהלות תקשורתית לחברי הכנסת החדשים

אלי חזן

הדת הירוקה של ארדן

אריק זיו ויזר

הקרב על הדמוקרטיה הישראלית נערך בליכוד

אלי חזן

טביעת אצבעות של הממסד

ניסים עוג'ר

סמים קלים – בעד ונגד

אלי חזן

היכן הדוגמא האישית?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן