18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דוד זגורי הועבר מתפקידו כיו”ר סניף הליכוד לאחר עשר שנות כהונה

אתמול נערכה הצבעה  בסניף הליכוד  בטבריה כשעל הפרק היה העברת דוד זגורי מתפקידו כיו”ר הנהלת הסניף בטבריה. כזכור שימש זגורי בתפקיד למעלה מעשר שנים ובהן זכה לתמיכה בלתי מסוייגת של יו”ר הסניף, חבר המועצה מר ציון פיניאן . בבחירות האחרונות זגורי החליט לחצות את הקווים ולתמוך במועמד של ישראל ביתנו – יוסי בן דוד.

 

 

חברי הסניף לא ראו זאת בעין יפה והחליטו לנקוט בצעד דרסטי ולהעביר את זגורי מתפקידו כיו”ר ההנהלה ,

ההצבעה התאפשרה לאחר שבית הדין העליון של הליכוד דחה על הסף  את העתירה שהגיש זגורי. יצויין כי בחוקת הליכוד אין סעיף הדורש לציין את סיבת ההדחה.

לבחירה קדמו ניסיונות רבים לביטול ההצבעה ואף נעשו ניסיונות רבים לחבל בהליך הדמוקרטי הפנימי של הליכוד וזאת מצד גורמים בעלי עניין מחוץ לליכוד – הניסיונות כשלו לחלוטין וכאמור הסניף התכנס להצבעה ,

תוצאות ההצבעה לא הותירו שום מקום לספק. הסניף הביע ברוב מוחץ אי אמון בדוד זגורי . מתוך 52 חברים,  50 איש הצביעו בעד ההדחה (96% ), אחד נמנע ואחד התנגד.

יו”ר סניף הליכוד בטבריה ציון פיניאן אמר לאחר שנודעו תוצאות ההצבעה :

” אני מצטער שנאלצתי יחד עם חברי הסניף להגיע למצב הזה אך לא יכולתי  להבליג על מעשיו של  זגורי שהיה אדם קרוב ביותר אלי ומחזיק את התיק הכי בכיר בסניף הליכוד בטבריה. הליכוד הינו משפחה אחת גדולה וחובה לשמור על אחדות המשפחה. במיוחד על הנאמנות למשפחה. מעשיו של זגורי במהלך הבחירות המוניציפאליות היו מעשים הגובלים בבגידה ואף מעבר לזה”.

פיניאן הוסיף : “ההצבעה לא הייתה על ביטול החברות ודוד זגורי ימשיך להיות חבר הסניף ויוכל להשתתף בכל פעילויות הסניף בכל עת שירצה כמו כל חבר בסניף . אני מקווה שזגורי ימשיך לתרום מניסיונו למען הסניף ולמען החברים בליכוד”.

לשאלת כתבנו כי זגורי טוען שקיבל אישור מהוועדה המוניציפאלית של הליכוד השיב ציון פיניאן כי לא היה ולא נברא . “האישור שמר זגורי קיבל ניתן גם לחבר מועצת העיר מר שמוליק חרמש  ובמסגרתו הותר להם להתמודד ברשימה עצמאית למועצה בלבד שתתמוך במועמד הליכוד ולא לתמוך במועמד של מפלגה אחרת המתמודד מול מועמד הליכוד . צר לי שאנשים לא מבינים את הנקרא ומפרשים מכתב על פי הבנתם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מטה צדוק כהן בחדרה עלה באש

אלי חזן

ביקור שדולת הליכוד לקידום החינוך ב”בית אבא”

מקבלים שלטון ויאללה פוגעים בחלשים/מאת:איציק דדוש

אריק זיו ויזר

לא להכניס את מירי רגב (נסיכת הגירוש) לליכוד משה איפרגן

אריק זיו ויזר

אוחנה. שוקי אוחנה. מחוז גליל ועמקים

אלי חזן

פורום G עם יולי אדלשטיין

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן