23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

דוד בר לב בפניה על המועמד שלהם בעכו.

הליכוד – סניף הליכוד

16/07/08

הנדון :- E L P H

1. לפני כשנתיים, מר ויקטור אלון, יו"ר מועצת הסניף ואנוכי, התחלנו בחיפוש מועמד לראשות העיר עכו, לקראת הבחירות המקומיות לשנת 2008.
2. ראיינו את מר מאיר לזר, למדנו את עברו, התעניינו בו וביכולותיו אצל חלקי ציבור שונים והגענו למסקנה שהוא מועמד ראוי ומתאים ביותר לכהן כראש עיר.
3. לפני כשנה וחצי הצגנו את המועמד בפני קברניטי התנועה, מר מאיר לזר הוצג בפני : מר בנימין נתניהו, יו"ר התנועה, בפני מנכ"ל התנועה, ראש אגף הארגון, יו"ר האגף המונציפלי, יו"ר המזכירות ח"כ ישראל כץ ואף בפני הגזברית גב' ליאת.
4. מאז, ערכנו ביקורים נוספים ומפגשים נוספים במצודה עם בעלי התפקיד שצוינו לעיל.
5. מר מאיר לזר, נרתם במלוא כוחו ופקד מאות אנשים, סייע לרבים בהשגת מקומות עבודה ואף הציב את מזכירתו [יוצאת חבר העמים] לקבלת קהל ומתן עזרה לציבור הפונים, יוצאי חבר העמים.
6. במהלך חודש מאי 2008, הופיע באתר הליכוד על אפשרות הגשת מועמדות, תוך החתמת 15% מהפקודים, לפני הגשת המועמדות, פנה המועמד ליו"ר התנועה לקיצור פז"מ עפ"י סעיף 19ב לחוקה והמתין לתשובה. כשהתשובה בוששה להגיע, הנהלת הסניף בראשותי, פנתה בכתב ליו"ר התנועה ובקשה את אישורו.
7. כשזמן הגשת המועמדות התקרב, פניתי אישית ליועץ הפוליטי של – מר בנימין נתניהו, מר שלום שלמה וביקשתי תשובה לפני ההגשה. נעניתי שאין מה לדאוג, שהמועמד יגיש את מועמדותו. באותה ההזדמנות פניתי גם למר רפי דואק ונאמר לי שאין מה לדאוג , כי תמיד אישרו קיצור פז"מ.
8. ביקשתי מהמועמד להגיש את מועמדותו. המועמד שילם 4000 שח בהסתמך על הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבעכו יש פחות מ – חמישים אלף תושבים, אחרי מספר ימים הוא נדרש לשלם עוד 4000 שח ע"י מר רפי דואק, בטענה שעפ"י מרשם התושבים, עכו מיושבת ע"י יותר מ חמישים אלף תושבים וכך עשה.
9. בהגשת המועמדות של מר מאיר לזר, העביר רשימת החתמות פקודים, קרוב ל 50% מפקודי הסניף בעכו [ סה"כ 795 פקודים].
10. מיום הגשת המועמדות, לא פסקנו מלצלצל ולשלוח מכתבים כדי לקבל תשובה, עקב הזמן הקצר שנותר עד יום הבחירות.
11. בתאריך 13/7/08 המועמד קיבל הודעה טלפונית שמועמדותו נפסלה ללא הסבר וללא הודעה בכתב. ומבלי שיו"ר התנועה ייתן את דעתו על הנושא.
12. קרוב לודאי שהמנכ"ל תיאם את הנושא עם יו"ר התנועה אך כנאמן בצורה עיוורת ליו"ר התנועה אני מסרב להאמין. כל זמן שאין לי ודאות, אני לא אשפוט את ביבי לכף חובה.
13. הסמכות הבלעדית לפסילת מועמד עפ"י סעיף 19ב' כאמור, נתונה בידי יו"ר התנועה בלבד. ואני מבקש מציבור הבוחרים של הליכוד, להתערב כדי שיו"ר התנועה ייתן תשובה למכתביי הרבים, חיובית או שלילית, ומי שיצליח לגרום לכך יבוא על שכרו.

הערה :
ביבי לא דיבר איתי, לא בע"פ , לא בכתב ולא באמצעות עוזרו האישי שלמה שלום.
בטלפון ללשכתו של ביבי במצודה ניתן להגיע רק באמצעות מקושר נוסף, בתחילה סיגל מנתקת את הטלפון ולאחר צלצול נוסף היא מבקשת לדבר מהר כי אין לה זמן והיא תעביר לעובדי הלשכה את בקשתי.
וכשאני שואל אותה באם להאמין לה , היא משיבה : לא וטורקת את הטלפון.
ברור שעובדי לשכת ביבי לא חזרו אלי [שלחתי שליח מטעמי לבדוק בלשכת ביבי, נמצא כי סיגל פנויה מכל עיסוק]
האם זו הוראה מלמעלה?

בכבוד רב

דוד בר לב
יו"ר הסניף



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"מהפך" בבחירות לצירי הוועידה במייסדים

אריק זיו ויזר

ארנון גלעדי:"הזדהות תושבי יפו עם תושבי עזה פשע"

אריק זיו ויזר

תמונות מהכנס להחזרת המרכז לעשייה

אריק זיו ויזר

חגיגת יום העצמאות המרכזית של הליכוד

אריק זיו ויזר

תודה לשר הפנים גדעון סער וליועצו נתנאל

אריק זיו ויזר

הבחירות בסניפים -מבחן התוצאה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן