27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

דואגים לגמלאים בשומרון

סגנית השר לענייני גמלאים, לאה נס, סיירה בשומרון והצהירה כי משרדה יממן תכנית אב בתחום הזקנה למועצה האזורית שומרון.

סגנית השר לענייני גמלאים, ד”ר לאה נס, הצהירה השבוע במהלך ביקורה השבוע במועצה האזורית שומרון כי המשרד לענייני גמלאים בראשותה יממן תכנית אב בתחום הזקנה למועצה האזורית שומרון.
במסגרת הביקור נפגשה סגנית השר עם ראש המועצה האזורית, גרשון מסיקה ועם מנכ”ל המועצה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים והצוות המקצועי של המועצה וקיבלה סקירה על הפעילות המקועית המגוונת המתקיימת במועצה בתחום הגמלאים והאוכלוסיה הותיקה וכן על הפרוייקטים הייחודיים של אגף השירותים החברתיים במוצה בתחומים אלו.
 סגנית השר נס ברכה את ראש המועצה על הפעילות הרבה למען האזרחים הותיקים ואמרה כי “אנו עומדים בפני עידן חברתי חדש, בו אחוז האזרחים הוותיקים גדול יותר ומשמעותי יותר, אך השירותים והמערכות לא מותאמות לכך. כפתרון לכך, המשרד לענייני גמלאים יזם את קידומה של תכנית אב בתחום הזיקנה לרשויות בישראל, בהתאם לצרכים הייחודיים להן. בכוונתי לשלב את המועצה האזורית שומרון ביוזמה זו”.
 
גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון הודה לסגנית השר על ביקורה ואמר:  “אנו נערכים לתכנית אב בנושא הזקנה, כי אנחנו כאן בשומרון לתמיד.
כיום המועצה האזורית שומרון היא אחת המועצות הצעירות ביותר בארץ מבחינת כב האוכלוסיה, כמעט 50 אחוז מתחת לגיל 18, אך כבר היום אנו מתברכים בגמלאים, מקימי השומרון, ועלינו להסתכל קדימה ולתכנן את העציד – גם בחשיבה ובתכנון מענה לתכנון הגמלאים בשנים הבאות בעזרת ה’ בשומרון.

 

לאחר ישיבת העבודה בלשכת ראש המועצה, קיימה סגנית השר סיור מקצועי יחד עם צוות המועצה בישובים ואף ביקרה, ברוח ימי הקיץ, באתרי התיירות המלאים מטיילים מכל רחבי הארץ.
סגנית השר לאה נס, בלוויית ראש המועצה גרשון מסיקה, סיירה בין המשפחות הנופשות באתרים הירוקים ובמעיינות ושוחחה עם המטיילים הרבים.
 
ד”ר לאה נס התייחסה במהלך סיורה לנושא המדיני: “היום, בדיוק חמש שנים אחרי ההתנתקות, כשמימין ומשמאל מודים כי זו הייתה טעות חסרת תועלת לפנות את גוש קטיף, אנחנו חייבים לוודא כי מהלכים לא אחראים ושגויים שכאלו, לא יחזרו שוב. לפיכך אני מאמינה כי נפתח את השנה החדשה בתנופת התיישבות ובנייה בכל יהודה ושומרון”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תל-אביב חיבקה את איתמר

אריק זיו ויזר

אפרת גוש וקובי אפללו הופיעו באירוע הוקרה למתנדבים המסייעים לניצולי שואה מאת:אלי חזן

אריק זיו ויזר

גוברים הקולות בציבור הקוראים להקדמת יום הזיכרון לחללי צה”ל ביום אחד

אלי חזן

“לא דופקת חשבון”

יפת צדקה

אלוף במיל’ ישראל זיו חשף אירוע מודיעיני, האם יעמוד לדין.

אריק זיו ויזר

העולים שמחים לגור בשומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן