26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי כללי

דגן סוס טרויאני

נתניהו בונה כוורת חדשה, מי רוצה להיות אבא של שבת, הזכות להפגין רק של השמאל, אלקין איש רע, הסטארט אפ של הצעירים, שוב נראה אכיפה בררנית
דגן כמקרה בוחן שלילי 
בעקבות הבחירות והקמת הממשלה קיימת התמרמרות רבה כנגד מי שפעלו וגיבו את מפלגות הקואליציה מבפנים משל היו גיס חמישי. יוסי דגן הוא הדמות המובילה בהקשר הזה בשנים האחרונות, כן זה אותו יוסי דגן שהתקבל בקריאות גנאי במזכירות הליכוד. צריך לזכור במקביל שנבחרי הליכוד מפחדים מהמפקד של הכיפות הסרוגות בליכוד ולכן הם לא יוצאים בגלוי נגד התופעה הזאת. מה גם שיוסי דגן היה הדמות המובילה שהפגינה נגד נתניהו בסבב מערכות הבחירות. כמו גם כאשר ליברמן חתך את הקווים ועזב את המחנה הלאומי – דגן אז נתן לו את אות יקיר השומרון. כך ערב הבחירות האחרונות : דגן הוביל מחאה נגד נתניהו ובאוהל שלו היו נציגי מפלגות כמו תקווה חדשה וימינה של בנט. מאז הבחירות לא ראינו הפגנה אחת. 
 
יש לדגן טענה אחת נגד מבקריו : אנחנו הוצאנו אלפי פעילים להוצאת מצביעים. אז זה לא כל האמת, הרי אם פעלו הם קיבלו מימון והמימון הזה בא על חשבון הסניפים והשטח.
השאלה שנשאלת : מדוע לא מודח יו”ר מועצת יש”ע שתומך ממשלת הזדון ? 
 
אבא של שבת
בכנסת נפגשתי עם איש צעיר ונחמד. עוזר של ח”כ מסיעת תקווה חדשה. התחלנו לדבר ואז הוא שלף לי הסבר למה זה נכון היה להחליף את נתניהו.
וכך שואל אותי הבחור : “בגן יש אבא של שבת. תאר לך שיתנו רק לילד אחד להיות אבא של שבת”.
צחקתי ועניתי לו : “תגיד לי אתה באמת משווה בין ראש ממשלה לאבא של שבת”?
אז אתה באמת שייך למפלגה שהרמה שלה היא גן ילדים והאם אתה מצפה שאנחנו נסגוד לאבא של שבת?
 
הזכות להפגין
מאז ותמיד הזכות להפגין הייתה שמורה לשמאל. הזכות הזאת מותרת רק לישראל הראשונה. כך זה בעת מלחמה ובעת מגיפת הקורונה. אז היועץ המשפטי והפרקליטות וכל מערכת השמאל טוענים כי זכות ההפגנה חשובה יותר מהגנה על אזרחים בעת משברים.
להזכיר, אותן מערכות שמתנגדות להפגנות הם אלו שהתירו אפילו בעת מגיפה.
 
מי לנתניהו אל הכוורת
כבר ימים של בדיקה אצל נתניהו על בניית צוות לוחם באופוזיציה. נתניהו בוחן בימים אלו מועמדים למספר תפקידים. התפקיד הראשון והחשוב הוא יועץ פוליטי. וכאשר אומרים יועץ פוליטי מתכוונים ליועץ ולא לאחד שהוא יס-מן. להערכתי תם עידן הרכלנים וחובשי הכיפות אצל נתניהו. וכן, כולי תקווה שאל התוספת בצוות יכנסו אך ורק ליכודניקים. כן יש ליכודניקים חובשי כיפות אבל לא יוסי דגנים.
 
אלקין איש רע
מתברר כי אלקין מוביל מסע רשע ונקמנות בליכוד והוא הגורם שמחפש איך להשפיל את הליכוד. מנגד, עומד מי שהיה שותף לדרך של אלקין כאשר היו ביחד – יריב לוין. רק אלקין שכח כי שלוין הוא יריב קשה. בעקבות לחץ בקואליציה אלקין ביקש פגישת פשרה עם יריב ביום רביעי. יריב הסכים וכך התנהלה פגישה כאשר אלקין לא רוצה לתת כלום לאופוזיציה. בסוף יריב יצא בלי הסכמות וכאשר פניו מעודדות לקרב התשה ארוך של האופוזיציה. יתר על כן לא עברו 5 דק ויריב מגלה שאלקין הדליף את הפגישה. נראה כי הקרב הולך להיות מתיש ומעניין.
מה שנחשב מהלך מדהים של הקואליציה מתברר כמהלך כושל, עוד נראה את יריב מנצח את אלקין במט סנדלרים.
 
צעירי הליכוד
מושיקו פסל לא עוצר באופוזיציה. השבוע יהיה כנס התנעה של הצעירים למאבק בממשלה.
משיקו פסל אמר לליכודניק : “אנחנו נהיה ברחובות, נגיע לכנסת ונעקוב אחר התנהלות חברי הכנסת ונוציא דיווח שבועי .
נקים זרוע בקמפוסים  והכי חשוב נעביר הרבה מהפעילות שלנו לסניפים ולפריפריה. 
 
האוזר
יש לי סימפטיה להאוזר ברמה האישית. רק הייתי מצפה ממנו שמה שיוביל אותו הוא יושר והדר שיעמוד וידרוש דין שווה : כמו שגורולובסקי וחזן קיבלו עונש כך קארה צריך. 
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כותונת הפסים בידי אדלר וארד/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

מי נאמן לנתניהו : אמסלם או חיים כץ?

אריק זיו ויזר

הבלוף הדרוזי

אריק זיו ויזר

הפטרת חזון העצמות היבשות

אלי כהן

אקוניס עם השומרונים בשומרון

אריק זיו

האוזר ממשיך אין מחליף

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן