26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

דברי בוגי הערב בכנסת כמשיב להצעה לסדר בנושא חוק טל

“אני כרגע עוסק בהכנת חוק חדש לשוויון בנטל, ובהתייעצות עם ראש הממשלה ושר הביטחון קבענו שננסה לממש את המתווה המוצע גם על בסיס המצב הקיים.

 

 

שר הביטחון הנחה את צה”ל להציע בתוך כחודש כיצד הוא מיישם את חוק שירות הביטחון על צעירים חרדים באופן כזה שייענה גם לצורכי צה”ל, גם לפסיקת בית המשפט העליון וגם ימלא את עיקרון הגברת השוויון בנטל. אנו נדע להציע לחרדים מסלולים בהם יוכלו לשרת. כשנחוש שיש רוב בכנסת נגבש הצעת חוק. אני לא בטוח שהמפלגות החרדיות יצביעו בעד המתווה שלי, אבל המתווה שלי לא יביא לקרע בעם. צריך לפעול בתבונה ולהבין שלא משנים מציאות של 64 שנים באבחת חרב. צריך ליצור מציאות הדרגתית שלא תוקפת את המגזר החרדי והערבי. זו הדרך הנכונה להתקדם, על פי מתווה הדרגתי. ההצעה של יוחנן פלסנר הייתה מובילה למלחמה עם החרדים וההצעה של ישראל ביתנו הייתה מובילה למלחמה עם החרדים והערבים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בליכוד נלחמים בנושא ההסתה כנגד חרדים

אריק זיו ויזר

לקראת כינוס הכנסת : ח”כ דנון פועל ליישום חוק השיכרות

אריק זיו ויזר

צדיק חברתי !

אריק זיו ויזר

אושר בטרומית חוק “עידוד התיישבות”

אלי חזן

חזרה לטרור? כרטיס ישיר לכלא בדרך דנון

אריק זיו ויזר

לבני חוזרת לאזור חיוג הליכוד ?

אלי חזן
דילוג לתוכן