19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
אלי חזן

גרמניה ביורו: מה נשתנה

אליפות אירופה בכדורגל תחל ביום שישי בפולין ובאוקראינה. אלי חזן על יחס המשתנה לנבחרת גרמניה בכדורגל הישראלי. פורסם לראשונה ב”ישראל היום”

לא חלפו שבועיים מאז גמר ליגת האלופות בכדורגל, וכבר ביום שישי הקרוב ירותקו למסך, שוב, אינספור ישראלים שיעקבו בשקיקה אחר יורו 2012, המתקיים בפולין ובאוקראינה. אין מחקרים מוסמכים בנושא, אבל התחושה היא שרוב האוהדים בישראל עמדו בעבר לימינה של נבחרת הולנד. בעבר גם הופגנה סימפטיה כלפי אנגליה. בשנים האחרונות, לאור הצלחת הנבחרת הספרדית, שזכתה ביורו האחרון, וכפועל יוצא לאהדה המרובה אשר לה זוכות אצלנו ברצלונה וריאל מדריד, גם היא נכנסה למועדון הנבחרות האהודות. מעת לעת היה אפשר למצוא הערכה לפורטוגל, בוודאי לדנמרק ולאיטליה, ואולי אף לצרפת. ורק כלפי נבחרת אחת הופגן אנטגוניזם עד כדי תיעוב. גרמניה. גם כאשר חולקה למזרח ולמערב.

ואולם דומה כי ביורו הזה משהו השתנה ביחס כלפי גרמניה מצד האוהדים בישראל. זה כבר מעבר לתחושה אקראית, שיותר ויותר ישראלים יביעו שביעות רצון מהצלחתה בטורניר. לפיכך עלינו לשאול: מה נשתנו משחקי היורו הזה באשר לגרמניה ולקהל הישראלי ממשחקי היורו הקודמים?

 

להמשך המאמר לחצו כאן



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליידי שלא ביצעה פניית פרסה

אלי חזן

הפוליטיקה החדשה מבית היוצר של ישראל כץ

אלי חזן

אילוץ מחושב

אלי חזן

ירושלים: לפני הכל – ניצחון ערכי

אלי חזן

הסהר ומגן הדוד תחת צלב הקרס

אלי חזן

הרכבת הקלה בירושלים (יצאה) לדרך

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן