18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

געגועי הליכודניקים לרוני בר און

האוצר בדרך לצימצום הפערים בין המעמדות בישראל. כצעד אסטרטגי החליטו באוצר שהפערים בחברה הישראלית הם גדולים וצריך לצמצם את הפערים.

לפיכך, הוחלט כי יגדילו את המס שמשלם האזרח, שמשלמת האזרחית, בישראל. דרך תאגידי המים אנו משלמים מס מים של מאות אחוזים. אנו משלמים מס דלק מטורף של 50% ואז מחיר הדלק עולה ללא פרופורציות. עכשיו נשאר מס על האוויר שאנחנו נושמים..
שר האוצר איבד שליטה על המשרד שלו ונותן לנערי האוצר להשתולל ולעשוק את העם. כנראה יש תחרות בין הפקידים באוצר מי יתעלל בעם יותר. לשטייניץ אני אומר : די לעושק. חבר כנסת ציון פיניאן המקורב לשטייניץ אמר לליכודניק : “בקצב הזה הליכוד ימסור את השלטון לקדימה עם קופה מלאה”. ציון אמר כי גם לו כמרכז הקואליציה נמאס מהאוצר שכל יום מוצא עוד מס על העם.
יו”ר ועדת כלכלה מכנס את ועדת כלכלה לדיון על המס על הדלק של האוצר. נתניהו כבר רמז בישיבת סיעה כי המצב לא נראה טוב, עכשיו בואו נראה אותו פועל. ההיסטוריה מוכיחה כי הוא יודע לפעול. שר בממשלה אמר לליכודניק : “כנראה שנערי האוצר מתגעגעים לבר און הם דואגים להפיל את שטייניץ פעם אחר פעם”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“לפתוח בחקירה נגד מפלגת קדימה והעומדת בראשה”

אריק זיו ויזר

ריבלין נפרד מג’ומס בדמעות: “אחד הפרלמנטרים הבולטים שעיצבו את הכנסת”

אריק זיו ויזר

לימור לבנת למזוז:עצור את השיחות עם סוריה ואבו מאזן

אריק זיו ויזר

השר הנגבי : חומרים בנושא חטיפת ילדי עולי תימן יועלו לאינטרנט”

אריק זיו ויזר

ועדת חוץ וביטחון דחתה את בקשתו של ברק למימון פקחי הקפאה נוספים

רמון הוא אות קלון שירדוף את קדימה ואת העומדת בראשה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן